Waar kopen jullie dozen in?

1
Dag ondernemers,

Mijn webshop gaat binnen 2 weken online. Producten zijn besteld alleen zoek ik nog dozen om mijn producten mee te kunnen versturen.

Waar kopen jullie dozen in en wat is jullie ervaring met deze leverancier?

Vriendelijke groeten,

Justin

Re: Waar kopen jullie dozen in?

3
Ilonajoy schreef:Ik koop mijn dozen altijd in bij Dozenmagazijn.
Snelle levering en altijd gratis verzending.
Bedankt voor je reactie. Ik ga even een kijkje nemen. Nog andere suggesties?

Re: Waar kopen jullie dozen in?

4
Geen verzendkosten is een pré wanneer je maar een paar doosjes bestelt. Dozenmagazijn is echter per doos wel een heel stuk duurder dan andere leveranciers zoals 123kartonnendozen, Raja en wellicht nog andere groothandels. Combineer je bestelling met andere zaken zoals plakband, bubbelenveloppen e.d. en bestel dat in één keer: verzendkosten wegen dan minder zwaar.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Waar kopen jullie dozen in?

5
Ik koop ze in bij Bonsema verpakkingen in Groningen: maar eigenlijk ook alleen maar omdat ik ze daar rechtstreeks kan ophalen en geen verzendkosten worden gerekend. Er zijn best veel "jongens" die al snel 10-15 euro aan verzendkosten rekenen. Dat heb ik er -eerlijk gezegd- niet snel voor over, dus haal ik het liever op in de buurt. Ze zijn per stuk niet persé voordeliger, maar wel doordat ik de verzendkosten uitspaar, weer wel.
Geurcomponist in hart en ziel... Maar voor kant-en-klare producten met heerlijke geuren, kun je deze direct aankopen in mijn webwinkel.

Re: Waar kopen jullie dozen in?

6
Bedankt voor het delen van jullie ervaringen.

Ik heb een bestelling op dozenmagazijn gedaan. Geen verzendkosten maar wél iets duurder. Aangezien ik een starter ben kan ik nog even oriënteren en had ik niet heel veel dozen nodig.

Ik hoor graag wat andere mensen doen + hun ervaring!

Re: Waar kopen jullie dozen in?

7
Het zijn zeer geschikte lui bij Bonsema, ik kocht er in het verleden ook, maar bij grotere aantallen zijn er goedkopere aanbieders. Bovendien een paar keer per jaar naar Bonsema rijden is -al woon ik in Groningen-ook niet gratis, afgezien van de tijd die het kost.

Re: Waar kopen jullie dozen in?

8
BertB schreef:Geen verzendkosten is een pré wanneer je maar een paar doosjes bestelt. Dozenmagazijn is echter per doos wel een heel stuk duurder dan andere leveranciers zoals 123kartonnendozen, Raja en wellicht nog andere groothandels. Combineer je bestelling met andere zaken zoals plakband, bubbelenveloppen e.d. en bestel dat in één keer: verzendkosten wegen dan minder zwaar.

De formaten die ik gebruik zijn bij Dozenmagazijn het goedkoopste. En ik bestel ook per honderden tegelijk. :wink:

@Justin: Ik denk dat je er verstandig aan doet om te kijken welke formaat je nodig hebt en waar je deze het goedkoopste kan krijgen.

Re: Waar kopen jullie dozen in?

9
"waar kopen jullie je dozen" is net zoiets als "waar kopen jullie je wekelijkse boodschappen"
Oftewel , wat wil je , hoeveel wil je en welke kwaliteit wil je.
Je kunt namelijk overal wel dozen kopen.
Als je rond de 1500 stuks per maat wilt bestellen kun je heellll veel goedkoper.
Maar dan moet je je weer afvragen welke kwaliteit wil ik.
Bonsema b.v. (omdat hij hier al is genoemd) kan redelijk goedkoop en levert prima kwaliteit.
Zijn buurman Noordpak kan nog goedkoper maar haalt de dozen weer uit Duitsland.
Kwaliteit is goed, maar minder dan bij Bonsema.
Ik vind Noordpak weer goed genoeg maar een ander wil graag 20 cent meer betalen voor wat meer kwaliteit.
Je kunt er dus alle kanten mee op.