transporteur voor pallets / minipallets vanuit België

1
Ben in het kader van uitbreiding van ons assortiment op zoek naar transporteur voor sporadische verzending van mini-pallet en/of pallet (en/of geheel van meerdere dozen voor zelfde bestemmeling) vanuit ons magazijn Mortsel of Boechout (=regio Antwerpen), bestemming Benelux.

Ik heb absoluut geen idee van mogelijke aantallen of volumes, maar is zeker beperkt in de eerste maanden.

Mijn voorkeur gaat uit naar een bedrijf met effectieve prijslijst online.

Wij werken tot op heden met Bpost, maar hier stelt zich het probleem dat elke doos als zending op zich wordt beschouwd, zelfs al zijn er meerdere voor zelfde bestemmeling.
www.willekevanberkum.com
www.seasidebeads.com

Re: transporteur voor pallets / minipallets vanuit België

2
Per pakket rekenen zal voor de meeste transporteurs wel gelden. Als je regelmatig meerdere colli per adres hebt dan kan er wel wat aan de prijs gesleuteld worden mits de pakketten niet te groot of te zwaar zijn.

Van de week kwam ik nog een koerier tegen die voor 15 euro per adres ongeacht het aantal colli het direct door brengt naar het aflever adres. Hij laad daar maar voor 2 adressen op. Ik sta er soms versteld van dat zo voor zulke lage tarieven kunnen rijden.

Je zegt dat je weinig verzend maar wat is weinig? Kijk gewoon onderweg eens naar een koerier of transportbedrijf bij jou in de buurt.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl