Sendcloud ervaringen

1
Hallo allemaal,

Zojuist stuitte ik op de reclame van Sendcloud en eigenlijk is dit precies wat ik zoek. Nu maken wij nog elke factuur en pakketlabel met de hand aan wat heel veel tijd kost. Sendcloud maakt het makkelijker zeggen ze, maar wat is jullie ervaring? En wat zijn de kosten hiervan? Aangezien wij groeiende zijn sturen wij nog niet heel veel. Postnl is dus 5,75. Maar zijn dit alle kosten die worden gemaakt en pakken zij hun marge daarin of hoe zit dit? Wat zijn de extra kosten, want het lijkt zowat te mooi om waar te zijn!

Re: Sendcloud ervaringen

2
Ik heb er geen ervaring mee, maar dit soort bedrijven verzenden zoveel op jaarbasis (door hun grote aantal klanten) waardoor ze extra voordelig in kunnen kopen bij PostNL. Dus daar zit al een goeie marge voor hen in.

Re: Sendcloud ervaringen

3
Wij hebben onlangs SendCloud geïmplementeerd in onze software. Er zijn enkele tientallen webshops die er reeds gebruik van maken en de eerste reacties zijn positief.

SendCloud neemt een volumecontract af bij Bpost / PostNL. Door het schaalvoordeel kunnen ze veel lagere prijzen bekomen. Daarom is het perfect voor starters met weinig verzendingen.
EasyWebshop
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Sendcloud ervaringen

5
Is het mogelijk om te delen wat voor een tarieven jullie zoal krijgen hierbij?
Zou goed zijn om te weten welke partij nu het goedkoopste is.

(heeft uiteraard met hoeveelheden te maken, maar om toch een indicatie te krijgen)

Re: Sendcloud ervaringen

6
bertje schreef:Is het mogelijk om te delen wat voor een tarieven jullie zoal krijgen hierbij?
Zou goed zijn om te weten welke partij nu het goedkoopste is.

(heeft uiteraard met hoeveelheden te maken, maar om toch een indicatie te krijgen)