Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
rzethof
Berichten: 159
Lid geworden op: 30 augustus 2015

Bubble Post

09 september 2015

Na België start Bubble Post deze maand ook in Amsterdam en Utrecht. Het principe is heel simpel: eco bezorging in een stadscentrum.

Het klinkt erg goed, de prijs is relatief laag en ze bieden same day delivery. Toch heb ik twijfels, er is erg weinig informatie over verzekering, niet thuis etc online te vinden.

Zijn er al mensen die ervaring hebben met Bubble Post in België of Nederland?
 
Gebruikersavatar
Morris
Berichten: 63
Lid geworden op: 30 juni 2015
Contacteer:

Re: Bubble Post

16 september 2015

Al van gehoord. Vraag me alleen af hoe het praktisch in z'n werk gaat. Moet je dan zelf onderscheid gaan maken tussen pakketjes door in de stad en voor daarbuiten?

Weinig over te vinden op hun site. Ik denk dat ze het vooral zullen moeten hebben van partners als PostNL, Bpost etc.
 
rzethof
Berichten: 159
Lid geworden op: 30 augustus 2015

Re: Bubble Post

16 september 2015

Heb inmiddels meermaals contact gehad met Bubble Post. Wellicht heeft iemand wat aan deze informatie.

Je kan de pakketten dagelijks bij het depot van Bubble Post aanleveren, het is (vooralsnog) niet nodig om een barcodelabel erop te plakken (gaat aan de hand van adres). Als je aanlevert bij het depot in Amsterdam kunnen ze daar same-day delivery aanbieden, ook andere steden kan je daar aanleveren (dan volgende dag levering). Kosten per zending bedragen 6 euro.

Verder is het allemaal erg onduidelijk :(
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht