Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Sheetka
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 oktober 2014

Ideeën logistiek nieuwe webwinkel

26 mei 2016

Hallo,

Wij hebben sinds kort een nieuwe stichting gestart waar we zorghulpmiddelen (rollators, bedden, hulp beugels etc) verkopen in een pand en binnenkort ook online.
Voor het online gedeelte ben ik verantwoordelijk en ben hiermee sinds kort van start gegaan.

Wat we nu hebben : Een Wordpress.org website met als webwinkel Woocommerce en Mollie als PSP.

Alles is reeds geinstalleerd en bijna klaar voor het invullen van de producten in de webwinkel, alleen missen we nog een optie om onze goederen aan huis te leveren.
Hier ben ik nog nooit eerder mee in zee gegaan en vraag jullie om advies.

Wij willen verzendingen aanbieden met de volgende eigenschappen :
- Grote producten (bedden, rollators etc)
- Hoeft niet perse volgende dag geleverd te worden
- Kosten liefst zo laag mogelijk
- Een integratie met Wordpress/Woocommerce
- We verwachten niet meer dan 100 orders per maand te maken in het begin, aangezien we grotendeels fysiek verkopen en ons assortiment nog beperkt is.


Dit is tevens ook mijn eerste post op dit forum, desondanks ik met mijn 24 jaar al heel wat jaren werkzaam ben in de webshop branche.
Ik zal zeker vaker terug komen en om hopelijk ook een eigen bijdrage te leveren en kennis op te doen.
 
Gebruikersavatar
Eriks
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 oktober 2012
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Ideeën logistiek nieuwe webwinkel

27 mei 2016

twijfel of ik je vraag goed begrijp. Maar is dit niet wat je zoekt?

http://www.postnl.nl/zakelijke-oplossin ... 0wodRzUI0g
www.sherpaan.nl helpt webshops verder groeien.
 
Sheetka
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 oktober 2014

Re: Ideeën logistiek nieuwe webwinkel

31 mei 2016

Dat is inderdaad iets wat mogelijk is ja, alleen had ik het idee dat er veel meer aanbieders waren die dit soort dingen regelen?

edit: Dit bijvoorbeeld https://www.myparcel.nl/waarom/plug-in-and-play
Alleen weet ik dus niet precies wat verstandig is

Ik zoek dus een dienst of service die het ophalen en verzenden van grote producten kan regelen zoals rolstoelen, bedden etc. en kleinere producten.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht