Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
johnny538
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 augustus 2016

Cadeaubonnen in verzenddoos

09 augustus 2016

Ik zie wel eens dat populaire webwinkels cadeaubonnen in de verpakking doen. Dit zijn kortingsbonnen voor bijvoorbeeld een dagje uit, gratis monsters, of niet gerelateerde producten van een andere winkel. Zou ik als webwinkel dit ook kunnen doen? Ik kan me voorstellen dat dit voor de webwinkel zelf gratis moet zijn aangezien je reclame maakt voor deze 'third party'. Misschien weet iemand hier of je je hier ergens voor kan aanmelden ?
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Cadeaubonnen in verzenddoos

10 augustus 2016

Hallo Johnny,

bedoel je zoiets als in dit draadje?
http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic. ... bon#p94551
 
johnny538
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 augustus 2016

Re: Cadeaubonnen in verzenddoos

14 augustus 2016

Hallo Johnny,

bedoel je zoiets als in dit draadje?
http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic. ... bon#p94551
Ja eigenlijk wel, bedankt. Het ziet er op die pagina wat minder interessant uit echter. Ik had de assumptie gemaakt dat je ervoor 'in aanmerking' kon komen bij zulke bedrijven. Maar blijkbaar moet je gewoon contact opnemen en afspraken maken.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Cadeaubonnen in verzenddoos

14 augustus 2016

Dat is inderdaad wel de meest logische manier.
Aanmelden voor iets dergelijks ken ik in ieder geval niet...
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Doubled_1980
Berichten: 37
Lid geworden op: 30 april 2011

Re: Cadeaubonnen in verzenddoos

04 september 2016

Je zou eens bij affiliprint kunnen kijken. Die hebben continu diverse campagnes met flyers waar je je voor kunt aanmelden. Meestal is de vergoeding iets van 40 euro per 1000 verstuurde flyers. Soms zijn er ook campagnes waar je een bedrag (6 - 8 euro) per ingewisselde flyer krijgt.