Koper onbereikbaar

1
Er heeft een klant een bestelling in onze webshop geplaatst met een verkeerd adres, een verkeerd telefoonnummer en een ongeldig email-adres.
De klant is dus voor ons onbereikbaar en  neemt zelf ook geen contact met ons op.
Ik heb ook wat geld teruggestort en in de omschrijving gezet om contact met ons op te nemen, heeft ook geen nut gehad.

Wat voor opties zijn er nog om de klant te bereiken?

Re: Koper onbereikbaar

3
Er is inderdaad betaald maar het gaat niet om een groot bedrag gelukkig (€25)

De bestelling ligt al een tijdje gewoon klaar en bij ons mogen ze zelf de breedte van de sticker bepalen dus het is wel op maat gemaakt.

Re: Koper onbereikbaar

4
Als ze op geen enkele manier bereikbaar zijn of zelf contact opnemen, zou ik het geld helemaal terug storten.
Dan is het voor jou netjes afgehandeld. En mochten ze later alsnog willen bestellen, kunnen ze dat altijd opnieuw doen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Koper onbereikbaar

6
Rustig afwachten tot de koper zich meldt. Geld terugstorten voor maatwerk lijkt mij niet aan de orde. Het is toch aan de koper om een juist adres op te geven? 

Re: Koper onbereikbaar

7
Gewoon terugstorten en je verlies nemen. 
je weet niet wat de reden is dat de klant niet bereikbaar is, gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Anders krijg je morgen misschien een pissig emailtje waarom je niet levert..
MT

Re: Koper onbereikbaar

9
Ik ben uiteindelijk voor de optie van Bert gegaan, wij hebben de sticker ook al gemaakt en zoals hij zegt gaat het hier om maatwerk. Ik heb alles eraan gedaan om contact met de klant te krijgen dus ik wacht het nog gewoon af.

Re: Koper onbereikbaar

11
Je hebt er al tijd, geld en energie in gestoken omdat het maatwerk is.  

De klant heeft ook zijn verantwoordelijkheid, niets terugstorten en wachten tot dat de klant contact opneemt.