Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
dannycox@live.nl
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 augustus 2016
Locatie: helmond
Contacteer:

pakket versturen zaterdag en zondag

04 september 2016

Goedemiddag,

ik ben al een tijdje het forum aan het doorzoeken en heb helaas nog geen antwoord kunnen vinden,
is het mogelijk om als kleine webshop (+- 3 tot 7 pakketjes per dag) ook pakketten later als 18:00 aan te leveren en eventueel op zaterdag en zondag?
want ik zit zelf in helmond en krijg helaas niks gevonden hier in de buurt en hoop dat jullie hier wat meer over weten.
de vervoerder maakt mij niet uit als het maar wat later ingeleverd kan worden als 18:00 uur en evetueel op zaterdag en zondag.
alvast bedankt.

M.v.g
Danny Cox
goedkoopautowassen.nl
is nieuw op dit forum
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: pakket versturen zaterdag en zondag

04 september 2016

Bijna elke Jumbo en Albert Heijn is een PostNL-punt waar je pakketten kunt afgeven. En die zijn tegenwoordig vaak 's avonds en het hele weekend geopend.

Zoek maar even naar Helmond in de Locatiewijzer van PostNL:

https://www.postnl.nl/locatiewijzer/
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: pakket versturen zaterdag en zondag

04 september 2016

Bijna elke Jumbo en Albert Heijn is een PostNL-punt waar je pakketten kunt afgeven. En die zijn tegenwoordig vaak 's avonds en het hele weekend geopend.

Zoek maar even naar Helmond in de Locatiewijzer van PostNL:

https://www.postnl.nl/locatiewijzer/
Maar de grote vraag is, wanneer haalt PostNL de pakketten op! ;-)
Ik kan bij de primera om de hoek 7 dagen per week tot 21:00 terecht, om mijn pakketjes af te geven.
Maar PostNL haalt deze alleen ma-vr rond 19:00 op... Dus wat ik vrijdag na 19:00 aflever, wordt pas maandag opgehaald en dinsdag bezorgd.
 
rzethof
Berichten: 159
Lid geworden op: 30 augustus 2015

Re: pakket versturen zaterdag en zondag

04 september 2016

Met 3 tot 7 pakketten per dag heb je denk ik niet veel keuze. Naar mijn weten haalt PostNL/DHL pakketten alleen op van ma-vr, rond een uurtje of 17/18.00. DPD sorteert 5 dagen in de week, niet op za>zo en zo>ma.

Wellicht dat een partijen als Jet Verzendt, Collect & Deliver je betere tijden kunnen bieden. Je zou ook eens kunnen kijken of er andere webshops/fulfillment bedrijven bij jouw in de buurt zitten, misschien kan je je pakketten via hen verzenden.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht