Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Jimetics
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 oktober 2016

Versturen naar Verenigde Staten - Douane kosten

18 oktober 2016

Beste Forumgebruikers,

Zou het echt enorm waarderen als iemand mij kon helpen met dit dilemma. Bij voorbaat dank!
Gezien wij bij ontvangst van Pakketpost uit het buitenland vaak last krijgen van allerlei onverwachte douane kosten, vroeg ik mij af of burgers uit de Verenigde Staten ditzelfde probleem ervaren?

Als ik een pakket verstuur richting de VS wil ik hen niet zomaar opschepen met een hoop extra kosten. Betalen zij ook douane kosten? Toevallig iemand die opheldering kan geven? Of iemand die hier ervaring mee heeft? Het betreft voornamelijk pakketten met een waarde boven de €200, kan nogal oplopen. Thanks!

- Jimmy



 
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Versturen naar Verenigde Staten - Douane kosten

19 oktober 2016

Zoals jij weet welke kosten er hier voor berekend wordt (13,50 + BTW) zou de klant dat in de VS ook wel weten wat daar de regels zijn. Een verkeerde waarde opgeven kan leiden tot vernietiging van het pakket.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
 
cbes
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 februari 2018
Contacteer:

Re: Versturen naar Verenigde Staten - Douane kosten

05 februari 2018

De huidige drempel is 800 euro. Blijft een amerikaanse klant daaronder betalen ze helemaal niets. Simpel:)
CBES Cross-Border E-Commerce support helpt jou met je groei naar het buitenland. Nieuw: goedkoop naar de VS verzenden? www.webwinkelinhetbuitenland.nl
 
Hansi1959
Berichten: 112
Lid geworden op: 27 mei 2014
Locatie: Zuiden des lands

Re: Versturen naar Verenigde Staten - Douane kosten

18 februari 2018

De huidige drempel is 800 euro. Blijft een amerikaanse klant daaronder betalen ze helemaal niets. Simpel:)
En het type goederen maakt daarbij helemaal niets uit?
No guts no glory!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht