Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Peter750
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 november 2016

Sencloud koppeling met prestashop

27 november 2016

Goedendag,

Ik heb een vraag ober sendcloud, support lijkt leuk maar met tickets aanmaken 2-4 dagen voor er antwoord komt maarja dus maar naar good old forums....

Het volgende als ik een zending aanmaak met service point delivery dan staat hij in prestashop met service point adres en en de sendcloud omgeving / panel staat er dan het huis adres, iemand hier ervaringen mee?
En klopt het dat sendcloud net automatisch de geselecteerde vervoerder in de sendcloud kan invullen, bv pakketje voor Duitsland staat in sendcloud als Postnl terwijl dit UPS moet zijn dus manueel elke pakket zal je de vervoerder moeten selecteren?
 
Gebruikersavatar
SendCloud_Iris
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 september 2016

Re: Sencloud koppeling met prestashop

28 november 2016

Hoi Peter,

We vinden het jammer om te horen dat je niet helemaal blij bent met onze support. We kwamen je vraag tegen en komen er daarom graag nog even op terug. We helpen natuurlijk graag! Het issue dat je aangeeft met betrekking tot de afhaalpunten, is mogelijk een bug. De keuze van je klant in de check-out zou namelijk paralel moeten lopen aan je SendCloud omgeving. Zodat je automatisch je labels kunt printen. 

Met betrekking tot je vraag over PostNL/UPS. Ook een buitenland zending zou in je SendCloud omgeving herkend moeten worden. Waarschijnlijk is bij PostNL dan de "buitenland" verzendoptie geselecteerd. Wanneer je ook UPS als vervoerder hebt, dan kun je via de "dropdown" handmatig kiezen voor UPS. Omdat je gebruik maakt van meerdere vervoerders die naar het buitenland verzenden, kun je hier zelf een keuze in maken. Zo kun je bij iedere order de beste keuze maken voor je buitenland zending. 

Zou je ons kunnen aangeven met welke shopnaam je bent aangemeld bij SendCloud? Dan gaan we je genoemde probleem onderzoeken, zodat we je spoedig verder kunnen helpen.

We horen graag van je! 

Hartelijke groeten namens SendCloud
 
Peter750
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 november 2016

Re: Sencloud koppeling met prestashop

28 november 2016

Zou je dan contact kunnen opnemen met Isabeau?
Ik heb haar alle informatie toegestuurd incl screenshots van orders in presta en hoe ze in sendcloud staan
Kan het ook naar jou sturen als je me je email kan sturen?
 
Gebruikersavatar
SendCloud_Iris
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 september 2016

Re: Sencloud koppeling met prestashop

28 november 2016

Hoi Peter,

Goed dat je het aangeeft! Je case is inderdaad bij ons bekend en Isabeau is het voor je aan het uitzoeken. Aan je forumnaam, wist ik niet 100% zeker of het om dezelfde case ging. 
Bedankt voor je berichten en we houden contact, zodat het spoedig werkt!

Nog een fijne dag :)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.