Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Patrick Kim
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 december 2016

Kiala schade afhandeling

01 december 2016

Ik heb in juli 2016 een pakket verzonden.
Tijdens het verzenden is de inhoud kapot gegaan, iets wat natuurlijk kan gebeuren.

Heb natuurlijk direct de schade gemeld bij de betreffende afdeling.

Tot op heden ( december 2016 ) niks afgehandeld. Elke keer moet je er achteraan mailen wat de status is, en elke keer vragen ze weer iets nieuws.
Heb zelf de bevestiging dat alles compleet is, en een week later zijn ze alle documenten ineens kwijt....moet je alles weer opnieuw sturen.

Wat een drama bedrijf !
Ik zou iedereen ook aanraden elders je paketten mee te versturen.
 
svdhorst
Berichten: 30
Lid geworden op: 06 juli 2014

Re: Kiala schade afhandeling

16 april 2017

Gewoon een factuur sturen met de inkoopwaarde. Dat triggert een intern onderzoek en versnelt altijd. Wij sturen jaarlijks meer dan 1000 pakketten met Kiala en hoewel ze altijd ruw met de verpakking zijn, er is nog nimmer iets kapot gegaan of definitief weggeraakt.