Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
thiesbaarsma
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 december 2016

kan een klant het verzendlabel zelf printen?

04 december 2016

hoi mensen,

ik heb even een vraagje. ik heb een bedrijf waar ik apparatuur inkoop van conumenten. ze vullen hun gegevens in en ik stuur ze dan een post nl verzendlabel waar ze hun product naar mij op kunnen sturen. tot nu toe doe ik dit altijd handmatig, maar 1/4 van de klanten haakt af omdat ik niet altijd bij mijn computer ben om een label aan te maken. dit wil ik dus geautomatiseerd regelen.
het mooiste zou wezen dat de klant zijn gegevens invult en dat er op de afreken pagina een post nl plugin geactiveerd is die automatisch een verzendlabel aanmaakt en met 1 druk op de knop (of via email) te downloaden is. iemand die hier ervaring mee heeft?
 
Stekske
Berichten: 111
Lid geworden op: 06 juni 2016

Re: kan een klant het verzendlabel zelf printen?

04 december 2016

Van welk webwinkelsoftware maak je nu gebruikt? Voor de meest bekende bestaan er plugins die automatisch een verzendlabel aanmaken, met wat aanpas werk moet het wel mogelijk zijn om te zorgen dat de verzendlabel automatisch bij de klant aankomen.
Misschien is de retourservice van Sendcloud een optie voor je? Daar krijgt de klant automatisch een verzedlabel na ingave van zijn gegevens.
 
thiesbaarsma
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 december 2016

Re: kan een klant het verzendlabel zelf printen?

04 december 2016

bedankt voor je reactie,ik gebruik woocommerce. oke dan zal ik die retourservice eens bekijken. moet je dan ook een antwoordnummer hebben?

groetjes
 
rzethof
Berichten: 159
Lid geworden op: 30 augustus 2015

Re: kan een klant het verzendlabel zelf printen?

04 december 2016

Een antwoordnummer is niet nodig. Sobby koopt telefoons in van consumenten, als je daar je gegevens invult krijg je een PostNL label via MyParcel, je stuurt het dan direct naar hun locatie.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
thiesbaarsma
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 december 2016

Re: kan een klant het verzendlabel zelf printen?

04 december 2016

oke nou dan weet ik wel genoeg denk ik. bedankt !
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: kan een klant het verzendlabel zelf printen?

05 december 2016

En MyParcel labels worden pas gefactureerd nadat ze hun eerste scan van PostNL hebben gehad.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht