Gelukkig is dat aan het veranderen, volgens mij moeten per 1 januari alle postbezorgers over een smartphone bezitten met daarop de PostNL bezorgers app. Op dit moment wordt op veel plekken er al gebruik van gemaakt, als de tijd dat het bezorgd is 18.00 is heeft de postbezorger het niet gescanned. Maar is het bijv. 12.34 heeft de bezorger het gescanned voor de deur (app houdt ook GPS locatie bij).Het is volgens mij al eerder in discussies op dit forum gemeld, maar bij brievenbuspakketjes heeft de bezorger geen scanapparaat bij zich dus er vindt geen scan plaats als de bezorger deze in je brievenbus bezorgt. PostNL zet deze automatisch aan het eind van de dag op bezorgd ook als de bezorger het niet kan afleveren, bijvoorbeeld omdat de brievenbus vol is of het brievenbuspakje toch niet door de brievenbus past. Soms zal de bezorger een briefje achterlaten, maar ik heb het ook wel meegemaakt dat de bezorger het gewoon de volgende dag(en) weer probeert zonder dat er een briefje wordt achtergelaten.
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
De gemaakte kosten zijn rond de 30 euro (inkoop + verzendkosten). Echter wil voor dat ik over ga tot optie 1 wil ik graag de klant aftasten. Dit kan eventueel telefonisch, hoewel mail de voorkeur heeft aangezien het later altijd geraadpleegd kan worden.Misschien heb ik er overheen gelezen, maar wat zijn je gemaakte kosten?
Daarvan zou ik de beslissing laten afhangen. Verder zou ik de klant opbellen, om één en ander te bespreken. Dan heb je een beter beeld van je klant.
Mocht iemand wel proberen hiervan te profiteren, dan is het vaak moeilijker om het verhaal aan de telefoon geloofwaardig te houden, dan via e-mail.
Je kunt de app "Automatic Call Recorder" op je smartphone installeren. In dat geval word het gesprek opgenomen. Je kunt het eventueel op die manier vastleggen. Daar je deelnemer bent van het gesprek hoef je ook niet de klant hier expliciet op te wijzen/toestemming te vragen (al is het netjes van wel).De gemaakte kosten zijn rond de 30 euro (inkoop + verzendkosten). Echter wil voor dat ik over ga tot optie 1 wil ik graag de klant aftasten. Dit kan eventueel telefonisch, hoewel mail de voorkeur heeft aangezien het later altijd geraadpleegd kan worden.
Als je het wilt gebruiken als bewijs, moet je het overigens wel aangeven.Je kunt de app "Automatic Call Recorder" op je smartphone installeren. In dat geval word het gesprek opgenomen. Je kunt het eventueel op die manier vastleggen. Daar je deelnemer bent van het gesprek hoef je ook niet de klant hier expliciet op te wijzen/toestemming te vragen (al is het netjes van wel).De gemaakte kosten zijn rond de 30 euro (inkoop + verzendkosten). Echter wil voor dat ik over ga tot optie 1 wil ik graag de klant aftasten. Dit kan eventueel telefonisch, hoewel mail de voorkeur heeft aangezien het later altijd geraadpleegd kan worden.