Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
bonami
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 december 2016

Voorraadsysteem

22 december 2016

Wie kent er een goed voorraad systeem voor webshops, wat (Woocommerce of koppelbaar hiermee). Ik heb Picqer en bizzcloud gezien. Heeft iemand hier ervaring mee of tips hierin.
Alvast bedankt!

 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Voorraadsysteem

22 december 2016

Er zijn heel veel aanbieders van magazijnsoftware. Ik verzamelde ze laatst in een overzichtje. Voor kleine tot middelgrote webwinkels is Picqer inmiddels wel de bekendste/populairste, denk ik.

Bizzcloud ken ik helemaal niet en stond dus ook nog niet in mijn overzicht. Ik zal die eens onderzoeken binnenkort.
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Voorraadsysteem

22 december 2016

Wij maken naar volle tevredenheid gebruik van Picqer!
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Voorraadsysteem

22 december 2016

Ik vind picqer erg aan de prijs. Voor een paar tientjes meer heb je ExactOnline waarbij je ook een picklijsten e.d. hebt en direct je volledige administratie in kunt verwerken. € 300,- per maand om slechts de orders te kunnen pakken/verwerken... Wellicht mis ik iets speciaals maar in mijn ogen is dat minimaal 3x overpriced.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Gripzakjes.net
Berichten: 66
Lid geworden op: 01 februari 2017

Re: Voorraadsysteem

01 februari 2017

WIj gebruiken nu al een aantal jaar OSfinancial van Delphidreams.
Gratis te gebruiken zolang je de basis functies gebruikt.
Zodra je bepaalde extra functies wilt gebruiken zoals bankimport en ecommerce imports vanuit magento dan betaal je daar jaarlijks een bijdrage voor.
Prijzen zijn zeer laag in verhouding tot een picqer of een exact.

De uitstraling is wat verouderd en niet hip als een Picqer maar als het alleen backend is doet dat er weinig toe.
Naast dat je er de hele voorraad in bij kan houden bied OSFinancial ook mogelijkheden tot het inrichten van een hele financiële administratie.
Van inkoopfacturen, kostenrekeningen, btw administratie, winst/verlies rekening, balansrekening, crediteuren/debiteuren.
 
Le Patron
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2017

Re: Voorraadsysteem

13 mei 2017

WIj gebruiken nu al een aantal jaar OSfinancial van Delphidreams.
Gratis te gebruiken zolang je de basis functies gebruikt.

Met welke webshop heb je die dan gekoppeld? En heb je de koppeling zelf gedaan?

Mvrgr G. vd Bergh.
 
Gebruikersavatar
Gripzakjes.net
Berichten: 66
Lid geworden op: 01 februari 2017

Re: Voorraadsysteem

18 mei 2017

Delphidreams heeft hiervoor een plugin om verschillende systemen met OSF te koppelen.
Zelf gebruiken we Magento maar ze ondersteunen bijvoorbeeld ook Vituemart,  opencart, OScommerce en Woocommerce.
Andere systemen kunnen ze op verzoek toevoegen.

Kost 155 euro per jaar en hiernaast hebben we ook nog een bankimport bijgekocht.