Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Dop
Berichten: 26
Lid geworden op: 07 januari 2016

Postbus

14 januari 2017

Ik ben op zoek naar een oplossing voor het ontvangen van pakketten alsmede de post. Ik zag dat je bij postnl een postbus aan kunt vragen voor een paar honderd euro per jaar. Nemen ze hier dan ook pakketten voor je aan? En komen er nog extra kosten bij kijken naast de abonnementskosten? En zijn er misschien ook nog andere opties? Graag hoor ik wat ervaringen.
 
Stekske
Berichten: 111
Lid geworden op: 06 juni 2016

Re: Postbus

14 januari 2017

In België weet ik dat je ook pakjes in je postbus kan laten aankomen, als je postbus vol zit of te klein is voor het pakket, zenden ze het door naar een postkantoor voor afhaling, in Nederland zal het wel gelijkaardig zijn. Naast de abonnementskosten zal er ook een waarborg voor de sleutel bijkomen, maar daar zal je waarschijnlijk al zelf aan gedacht hebben.
Als je er veel pakjes naar laat zenden dan zou allsafe een alternatief kunnen zijn, zelfs palletten zijn dan geen probleem.
 
glaasje
Berichten: 36
Lid geworden op: 03 januari 2011

Re: Postbus

14 januari 2017

Een NL postbus huren kost mij €185.- excl Btw per jaar.
Hier kun je uitsluitend door postnl verzonden pakketten ontvangen,
zij weigeren pakketten die door concurrenten vervoerd worden.
Brieven die door andere bedrijven verzonden zijn (Sandd, ed), worden wel in de postbus bezorgd.
Bij het bestellen bij webshops probeer ik hier rekening mee te houden.
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Postbus

15 januari 2017

Als er echt alleen PostNL pakketen worden aangenomen (ik stuur regelmatig naar een Postbus maar er wordt nooit gevraagd met welke vervoeder er wordt verstuurd) dan zou ik toch een postbus bij een opslagbox of dergelijke huren. Bij Eurobox kost het 15 euro/pm ex btw. Ik denk dat alle opslagboxen dit wel aanbieden.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Dop
Berichten: 26
Lid geworden op: 07 januari 2016

Re: Postbus

16 januari 2017

Bedankt voor de reacties. Als Postnl alleen pakketten aanneemt die via postnl verzonden worden valt die sowieso af. Eurobox zit hier helaas niet in de buurt. Allsafe zit iets dichter in de buurt en zou wellicht een optie kunnen zijn, kan iemand mij vertellen of zij een beetje schappelijke prijzen hanteren?
 
Gebruikersavatar
Gripzakjes.net
Berichten: 66
Lid geworden op: 01 februari 2017

Re: Postbus

01 februari 2017

Er zijn er nog meer die zich op ondernemers met dergelijke problemen richten.
Een bedrijf dat ook opkomt naast allsafe is bijvoorbeeld een http://www.postmasters.nl/briefpost
Hangt er van af waar je zelf zit.