Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Luchtkussengigant
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 januari 2017
Contacteer:

Prijsverhoging MyParcel per 01-04-2017

16 januari 2017

Zojuist is er door MyParcel aangekondigd de prijzen per 1 april 2017 te verhogen met €0,10. Dit aangezien zij dit jaar meegaan in de NEA indexering van PostNL. De prijzen van zendingen naar België zijn wel met €0,25 gedaald wat voor sommige van jullie een uitkomst kan zijn. Nu is mijn vraag wat dragen jullie aan als alternatief voor de binnenlandse zendingen (afgezien van overstappen naar DHL en DPD)? Sendcloud kan qua tarief al niet meer mee en Shops United kan ook niet meer concurreren met MyParcel.
Voor al uw verpakkingsmaterialen - https://Verpakgigant.nl - Vandaag voor 22:00 uur besteld morgen geleverd - Geen verzendkosten en orderkosten
 
Gebruikersavatar
Wallgrind
Berichten: 149
Lid geworden op: 04 januari 2017
Contacteer:

Re: Prijsverhoging MyParcel per 01-04-2017

16 januari 2017

Beste

Ik kreeg net ook de mail van myparcel
Echter is sendcloud dan weer 0,05 euro cent goedkoper dan myparcel als zij de kosten verhogen in april! Myparcel staat nu op 5,75 en sendcloud op 5,80
Ik zou zelf gewoon bij postNL blijven, DHl en DPD zullen ook wel duurder worden!
Prestashop - Hosting, Support, Managed Cloud VPS - https://www.wallgrind.nl
Wallgrind Solutions - Webshop op maat https://www.wallgrind.nl
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Prijsverhoging MyParcel per 01-04-2017

16 januari 2017

Ik hoop dat al die "Kleine verhogingen" rechtstreeks in de portemonnee van de bezorgers m/v terechtkomen en niet in het kader van winstmaximalisatie bij de hogere echelons! (maar ik vrees het ergste) Vooralsnog blijf ik bij MyParcel.
 
Gebruikersavatar
blokhak
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 september 2009
Locatie: nederland
Contacteer:

Re: Prijsverhoging MyParcel per 01-04-2017

16 januari 2017

Nou de grote directeur zal wel weer een nieuwe auto willen, en nog 2 langer met vakantie willen.
Dus daar gaat de prijs verhoging heen :(
het Schoenmakertje
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Prijsverhoging MyParcel per 01-04-2017

16 januari 2017

Vervelend? Zeker, vooral bij veel bestellingen.
Maar voor niet overstappen is het wel weer weinig verschil.
 
Romano
Berichten: 266
Lid geworden op: 13 juni 2014
Contacteer:

Re: Prijsverhoging MyParcel per 01-04-2017

16 januari 2017

Tja, dat het omhoog is gegaan is bijna onvermijdelijk. Zelf maak ik zowel gebruik van DPD als PostNL. Bij DPD maak ik alleen gebruik van de DPD naar DPD servicepunten (is een keuze voor de klant). Bij PostNL betaalt de klant wat meer, maar word het of verstuurd met een pakket of een brievenbuspakket. De prijzen zijn wat gestegen, maar niet zodanig dat ik daar dan de noodzaak toe zie om andere stappen te nemen zoals het overstappen of verzendkosten te verhogen. 
Geurcomponist in hart en ziel... Maar voor kant-en-klare producten met heerlijke geuren, kun je deze direct aankopen in mijn webwinkel.
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Prijsverhoging MyParcel per 01-04-2017

17 januari 2017

MyParcel was natuurlijk een onafhankelijke partij maar zijn nu dus gewoon PostNL. Er is destijds nog een poll geweest of ze met PostNL moeten blijven verzenden of met een andere vervoerder. Dit natuurlijk om een betere prijs te krijgen. Nu zal het altijd PostNL blijven ongeacht de prijs.

Er staat wel tegenover dat de service zeer goed is. En dat is ook zeker wat waard. Ik heb nu in 3 jaar tijd slechts 2 probleemzendingen gehad die netjes zijn opgelost. Hierbij kan je dus wel zeggen dat PostNL een goed bezorgbedrijf tenminste dat is mijn ervaring. Bij andere vervoerders kan dat nog een flink anders uitpakken.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Prijsverhoging MyParcel per 01-04-2017

17 januari 2017

Op jaarbasis kan het nogal wat schelen die € 0,10.

In het begin van het jaar heb ik juist altijd de neiging om te kijken of het wat goedkoper kan. Een prijsstijging is dan niet wat ik wil zien ;)
Toevallig een offerte ontvangen van Packs (maar is las hier op het forum dat ze nog niet al te populair zijn). Kan voor ons op jaarbasis toch aardig wat schelen.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Prijsverhoging MyParcel per 01-04-2017

17 januari 2017

Dat is helemaal waar.

Maar de goedkoopste is natuurlijk niet altijd handig. Slechte service of Veel problemen kosten al snel meer.
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Prijsverhoging MyParcel per 01-04-2017

18 januari 2017

Helemaal mee eens. Vandaar dat ik er eerst eens goed over ga nadenken. MyParcel bevalt prima en met de diverse koppelingen is het aanmaken van een zending een druk op de knop.