Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Hendrick
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 februari 2017
Contacteer:

Brievenbuspakjes Europa

17 februari 2017

Wij maken op dit moment gebruik van B2C Europe voor brievenbuspakjes/mail naar het buitenland. Nu vraag ik mij af of jullie mij een alternatief (liefst goedkoper) kunnen noemen voor B2C Europe. Vooral Duitsland, Frankrijk en Engeland zijn voor onze shop erg belangrijk? Het gaat om ongeveer 7500 brievenbuspakjes per jaar.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Brievenbuspakjes Europa

17 februari 2017

B2C is al een van de goedkopere bij mijn weten. Maar is wat lastig te zeggen, want je vermeldt niet hoeveel je nu betaalt per brievenbuspakje.
 
Live Logistics
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 november 2013
Contacteer:

Re: Brievenbuspakjes Europa

17 februari 2017

Ik zou me niet teveel blind staren op de goedkopere aanbieder, als de huidige partij kwaliteit levert en je daar tevreden over bent zou ik wel 2 keer nadenken voordat je met een andere partij in zee gaat. Wellicht zijn de overige partijen goedkoper, maar kost het jou wel meer tijd aan klantenservice omdat er veel misgaat.

Het kan natuurlijk nooit kwaad om even bij de concurrent een offerte op te vragen.
 
Hendrick
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 februari 2017
Contacteer:

Re: Brievenbuspakjes Europa

23 februari 2017

Natuurlijk ben ik het eens met Livelogistics, maar je moet ook concurrerend blijven. 

Ik betaal nu dit:

DE 500gr 3,13
DE 1kg  3.27
DE 2kg 3.27

FR 500gr 3,88
FR 1kg  5,19
FR 2kg 6,30

UK 500gr 2,80
UK 1kg  4,25
UK 2kg 6,79
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.