Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Hansi1959
Berichten: 112
Lid geworden op: 27 mei 2014
Locatie: Zuiden des lands

Veel storingen Myparcel

22 maart 2017

De laatste tijd ervaar ik zeer veel storingen bij het gebruik van Myparcel. Het betreft vooral moeilijke toegang tot de backend om zendingen te volgen of om nieuwe zendingen aan te maken.
Soms (juist vandaag weer) lukt het ook niet om zendingen via de plugin bij CCV Shop aan te maken. Wat normaal "een druk op de knop" zou moeten zijn is nu een tijdrovend proces van div. malen opnieuw proberen en als het niet lukt dan maar zelf op het postkantoor handmatig invoeren.
Ik heb hierbij sterk de indruk dat het aantal problemen bij Myparcel de laatste maanden vlot aan het toenemen is.
Meer mensen die hetzelfde (of juist niet) ervaren?
No guts no glory!
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Veel storingen Myparcel

22 maart 2017

Ik heb een prestashop koppeling: gisteren was het eventjes niet mogelijk zendingen naar het buitenland aan te maken, maar later op de dag ging dat weer probleemloos. De melding die MyParcel geeft maakt gewag van een storing bij PostNL. Andere vervoersbrokers zouden daar dan toch ook last van moeten hebben. Ik log regelmatig in bij my parcel en ook op verschillende tijden: behalve dat ene incident en iets een paar weken geleden (was ook snel opgelost) is er volgens mij niet zoveel aan de hand, dus ik kan de waarneming van Hansi niet bevestigen.
 
Gebruikersavatar
blokhak
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 september 2009
Locatie: nederland
Contacteer:

Re: Veel storingen Myparcel

22 maart 2017

yep laatste tijd vaak bij hen, gisteren morgen ook gebeld om dat ik geen etiketten kon printen.
Ik zei ook dat het de laatste tijd vaak raak was :(
het Schoenmakertje
 
w.r.dejong
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 oktober 2012
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Re: Veel storingen Myparcel

23 maart 2017

Wij hadden eergisteren inderdaad ook last van de storing op buitenlandse zendingen. Maar over het algemeen werkt het uitstekend hier. 

Weleens gekeken of je de plugin misschien niet moet updaten?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.