Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
BabyMedia
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 juni 2016

A6 etiketten per rol bestellen

23 maart 2017

Hallo,
Sinds kort heb ik een Zebra etiket printer (GK420d) voor de verzendlabels via myparcel..
 Nu zoek ik naar de rollen hiervoor. Mijn vraag is of iemand weet waar deze het goedkoopst zijn en eventueel per rol  te bestellen zijn.
Alvast bedankt.
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: A6 etiketten per rol bestellen

23 maart 2017

Ik heb nog 5 rollen staan: mogen weg tegen verzendkosten! stuur even een PM.
 
w.r.dejong
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 oktober 2012
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Re: A6 etiketten per rol bestellen

23 maart 2017

Wij hebben ze besteld bij: 

https://www.bypos.nl/

Of ze daar het goedkoopst zijn weet ik niet, maar wel goed en snel geleverd. 
 
BabyMedia
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 juni 2016

Re: A6 etiketten per rol bestellen

23 maart 2017

Bedankt bert ik heb je Pb gedaan.

Wilco
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
ivar@smart2b.nl
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 oktober 2017
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: A6 etiketten per rol bestellen

06 november 2017

Mag ik vragen waarom je heb gekozen voor een Zebra GK420D ? 
Etiketten en Label expert
Met de focus op kleur
www.businesslabels.nl
 
DannyvdM
Berichten: 322
Lid geworden op: 17 juni 2012

Re: A6 etiketten per rol bestellen

07 november 2017

Hier bij de werkgever hebben we er eigenlijk voor gekozen omdat het hele robuuste apparaten zijn. We draaien ze al 5+ jaar naar volle tevredenheid. De medewerkers zijn dol op de optionele peeler, de IT-afdeling gebruikt de ZPL taal veelvuldig, waardoor er snel labels geprint kunnen worden.

Ook gaan deze niet vaak kapot, er zijn er in totaal maar 3 defect gegaan. We hebben er 100+ inmiddels.
 
ivar@smart2b.nl
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 oktober 2017
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: A6 etiketten per rol bestellen

07 november 2017

Duidelijke onderbouwing. Dan is de keuze meer dan begrijpelijk. Zelf werken wij en verkopen wij voornamelijk Godex, vandaar de vraag.

Overigens kun je hier de labelrollen gemakkelijk bestellen: 
[Gelieve geen links naar je eigen site te vermelden. Dankjewel.]

Ik ga echt niet beweren dat wij de aller goedkoopste zijn maar het komt uit een goed hart. De goedkoopste zijn rollen uit China maar die bevatten veelal bisphenol A en dat is nou niet bepaald gezond (zie hier de pagina van Wikipedia onder het kopje "blootstelling" https://nl.wikipedia.org/wiki/Bisfenol_A)

Als jullie overigens 100+ aan printers hebben kom ik sowieso graag eens in contact, we kunnen dan wellicht prijstechnisch ook nog wel wat doen. 
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 08 november 2017, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link weggehaald.
Etiketten en Label expert
Met de focus op kleur
www.businesslabels.nl
 
DannyvdM
Berichten: 322
Lid geworden op: 17 juni 2012

Re: A6 etiketten per rol bestellen

07 november 2017

Dat is niet aan mij, ik ben zelf een IT-ontwikkelaar en heb niks met de inkoop te maken :)

Voor mijn eigen verzendingen maak ik nog gebruik van een hele oude Toshiba printer overigens. Deze doet het ook prima, maar heeft wel eens kuren als vastlopende labels enzo. Hoeveelheid zendingen die ik heb zijn niet zo veel om mij daar heel veel zorgen over te maken, maar mocht ik hem moeten vervangen, zal het ook een Zebra GK420d worden.
 
ivar@smart2b.nl
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 oktober 2017
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: A6 etiketten per rol bestellen

07 november 2017

Dat is dan weer jammer...
Mag ik vragen voor welk bedrijf? Wie weet kan ik gewoon eens gaan bellen. 8)

Ik moet zeggen dat wij zelf helemaal niet focussen op dergelijke labels en labelprinters, onze focus ligt op kleurenlabel printers van Epson. Als jullie die nou nemen heb jij voorlopig weer wat ontwikkel werk :P.
Etiketten en Label expert
Met de focus op kleur
www.businesslabels.nl
 
DannyvdM
Berichten: 322
Lid geworden op: 17 juni 2012

Re: A6 etiketten per rol bestellen

07 november 2017

Natuurlijk, vragen mag altijd. Ik wil niet het forum ermee vol spammen, dus je kan gewoon een PB sturen.

Kleurenlabels doen wij dan weer vrij weinig mee. Voor verzendlabels en interne labels is kleur niet nodig. Daarnaast is kleur meestal extra vervuilend voor het milieu.

De kleur labels die we wél nodig hebben, hebben we meestal in zo'n groot volume nodig, dat ze bij een drukker vandaan komen. Meestal doen wij dan wel eventuele extra teksten in het zwart erbij printen via grotere labelprinters.
 
ivar@smart2b.nl
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 oktober 2017
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: A6 etiketten per rol bestellen

07 november 2017

Danny,
In dat geval zie ik je pb graag verschijnen.
Alvast bedankt!
Etiketten en Label expert
Met de focus op kleur
www.businesslabels.nl