Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Dennis.Sch
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 april 2017

Pakketzendingen naar het buitenland

26 april 2017

Beste allemaal,

Zoals velen gebruiken wij MyParcel voor onze verzendingen. Sinds een jaar verzenden wij veel naar het buitenland (deze maand voor het eerst meer naar het buitenland dan binnen NL). Mijn gevoel zegt dat MyParcel niet de voordeligste optie is voor zendingen naar het buitenland. Naar bijv. Engeland betalen we nu € 9,75 per pakket...

Nu dacht ik "slim" te zijn en dit direct bij DHL neer te leggen. Zij komen echter met een bedrag van € 13.20 per zending, waarbij het maximale gewicht ook nog eens 15kg is (wij verkopen wijn en gaan dus vrij snel over dit gewicht).

Ik verwacht bij DPD e.d. vergelijkbare prijzen te krijgen. Heeft iemand een tip voor goedkope internationale zendingen? Alvast bedankt voor de moeite.
 
Gebruikersavatar
VIV Veenendaal
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 april 2017
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Re: Pakketzendingen naar het buitenland

28 april 2017

Hallo,

Als het gaat om een relatief kleine hoeveelheid zendingen op jaarbasis, ben je bij partijen als MyParcel sowieso goedkoper uit dan bij de partijen waarbij zij ruimte inkopen. 

Een alternatief voor MyParcel zou CheapCargo kunnen zijn, echter weet ik niet hoe de prijs van CheapCargo zich verhoudt tot de prijs van MyParcel.

Succes met je zoektocht!
VIV Verpakkingen, dé online webwinkel voor webshopverpakkingen: dozen, brievenbusdoosjes, bubbelenveloppen, tape en meer!
https://webshop.viv.nl/
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Pakketzendingen naar het buitenland

29 april 2017

Je zou dan een vervoerder per land moeten gaan selecteren.
GLS doet veel in Engeland (of deed) en is hiermee vrij goedkoop. 12.50 tot 32KG en incl BTW shop prijs zonder kortingen
DHL is weer zeer voordelig in Duitsland.
enz enz.

Was dit overigens DHL parcel? Het kan zijn dat hun prijs inclusief BTW is en daardoor hoger. Bij myparcel is het exclusief.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht