Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Peter750
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 november 2016

Sendcloud status meldingen

12 mei 2017

Goedendag,

Ik vroeg mij af of iemand met sendcloud de status afhandelingen van een pakket shipped of delivered automatisch in order verwerk krijgt vanuit sendcloud.
Daar bedoel ik mee dat ik nu alle orders moet nagaan in sendcloud of ze geleverd zijn en dan de status in prestashop backend handmatig moet aanpassen en dat lijkt me best automatisch mogelijk.

Heeft iemand daar ervaringen mee?
 
Gebruikersavatar
SendCloud_Iris
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 september 2016

Re: Sendcloud status meldingen

15 mei 2017

Beste Peter,

Bedankt voor je vraag, vanuit SendCloud helpen we je natuurlijk graag even verder. We geven op dit moment geen status "delivered" mee vanuit SendCloud, omdat dit afhankelijk is van wanneer de vervoerder de status afgeleverd terugkoppelt. Wel kun je op dit moment de status verzonden, "shipped", automatisch doorgeven aan je shop. Dat kun je doen door naar "instellingen" en vervolgens "gekoppelde shops" te gaan in je SendCloud account. Bij je PrestaShop koppeling kun je bij "webwinkel feedback" het moment van terugkoppelen aanpassen. Dus wanneer je de status "shipped" wil meegeven. 

Hopelijk helpt het je een eind op weg. We zijn blij met je vraag en noteren deze dan ook graag als feedback. Zodat we op zoek kunnen gaan naar de beste oplossing om ook de status "delivered" mee te kunnen geven en te ontwikkelen. 

Veel succes met je webshop!
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht