Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Johan123
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mei 2017

DHL: slechtste vervoeder van de wereld!

17 mei 2017

DHL is een drama! Heb al meerdere malen problemen gehad met DHL en elke keer wordt het niet opgelost. Met UPS, PostNL en FedEX nooit problemen gehad of het wordt gewoon opgelost maar DHL is een ramp!!

1. Contactgegevens via DHL website is al een prestatie op zich. Eenmaal gevonden alsnog een bende.
2. Eindelijk... Contactgegevens ingevuld.. Paar minuten later een mail; als u dit en dat niet vermeld hebt wordt uw bericht niet in behandeling genomen.
3. Gelukkig na twee dagen een telefoontje van DHL we gaan ermee aan de slag! We openen een dossier blabla...
4. Medewerker belt volgende dag terug dat het probleem bij de Douane ligt en dien ik contact met hen op te nemen. Referentie nummer gekregen voor Douane.
5. Douane zegt; Nee meneer, wij kunnen hier niets mee u dient toch echt contact op te nemen met DHL.
6. Ik bel DHL, dossier is al gesloten. Medewerker van DHL duikt er opnieuw in en herhaald alles met andere woorden; Ze kunnen NIETS doen. De verzendende partij moet maar contact met hun opnemen. 
7. Zo gaat het maar door en door. Ook de verzendende partij krijgt geen duidelijkheid omdat de zending hier in NL is geweigerd op onjuiste gronden.

Webwinkels: BLIJF UIT DE BUURT VAN DHL, HET IS EEN DRAMA!!!  Goedkoop = duurkoop en dat geldt zeker voor DHL!
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: DHL: slechtste vervoeder van de wereld!

18 mei 2017

Ook de verzendende partij krijgt geen duidelijkheid omdat de zending hier in NL is geweigerd op onjuiste gronden.
Jij bent niet de verzendende partij? Dus jij bent ook geen klant bij DHL. De verzender zal de info moeten verkrijgen. Deze partij is namelijk de klant van DHL. En blijkbaar is jou pakket / papieren en/of product niet in orde waardoor het geweigerd is.
 Ik laat best veel met DHL komen. Vanuit China zijn de simpelweg het snelste maar niet de goedkoopste. Ik heb nog nooit problemen gehad.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: DHL: slechtste vervoeder van de wereld!

19 mei 2017

Dit forum is niet bedoelt voor ervaringen van consumenten. Het topic gaat daarom dicht.