DHL is een drama! Heb al meerdere malen problemen gehad met DHL en elke keer wordt het niet opgelost. Met UPS, PostNL en FedEX nooit problemen gehad of het wordt gewoon opgelost maar DHL is een ramp!!
1. Contactgegevens via DHL website is al een prestatie op zich. Eenmaal gevonden alsnog een bende.
2. Eindelijk... Contactgegevens ingevuld.. Paar minuten later een mail; als u dit en dat niet vermeld hebt wordt uw bericht niet in behandeling genomen.
3. Gelukkig na twee dagen een telefoontje van DHL we gaan ermee aan de slag! We openen een dossier blabla...
4. Medewerker belt volgende dag terug dat het probleem bij de Douane ligt en dien ik contact met hen op te nemen. Referentie nummer gekregen voor Douane.
5. Douane zegt; Nee meneer, wij kunnen hier niets mee u dient toch echt contact op te nemen met DHL.
6. Ik bel DHL, dossier is al gesloten. Medewerker van DHL duikt er opnieuw in en herhaald alles met andere woorden; Ze kunnen NIETS doen. De verzendende partij moet maar contact met hun opnemen.
7. Zo gaat het maar door en door. Ook de verzendende partij krijgt geen duidelijkheid omdat de zending hier in NL is geweigerd op onjuiste gronden.
Webwinkels: BLIJF UIT DE BUURT VAN DHL, HET IS EEN DRAMA!!! Goedkoop = duurkoop en dat geldt zeker voor DHL!