Meerdere brievenbuszendingen per week kwijt

1
Beste lezers,

Ik raak de laatste maanden meerdere brievenbus zendingen per week kwijt. Misschien ligt het aan de zomerperiode, maar het is heel vervelend. De zendingen worden in neutrale enveloppen verzonden. De adressen van de klant zijn juist. Denk erover om een tijdje alles met track/trace te doen, alleen dat is dan wel een behoorlijk bedrag aan verzendkosten bovenop soms lage aankopen. Wie heeft er een tip hoe hier mee om te gaan?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Meerdere brievenbuszendingen per week kwijt

5
Het kan natuurlijk aan meerdere dingen liggen, heb ook wel eens klanten gehad die beweerde niets ontvangen te hebben. Als je dan zegt dat je het nog een keer opstuurd dan willen ze in plaats van nogmaals de goederen het geld terug want ze hebben het inmiddels al in de winkel gekocht want ze konden er niet op wachten.
Probeer verder altijd de adressen te printen en niet te schrijven ( mocht je dat doen) en vermeld altijd een retouradres.

Zelf verstuur ik via postnl ook aardig wat brievenbuszendingen per week, zowel zonder track and trace tot 250gr (290 zendingen dit jaar) als brievenbuspakjes met track and trace.(340 zendingen dit jaar)
Ben dit jaar nog geen zending kwijt geraakt op dus of het puur aan postnl ligt durf ik wel uit te sluiten.

Re: Meerdere brievenbuszendingen per week kwijt

6
Schaap schreef: Met PostNL en track&trace wordt er wel een onderzoek ingesteld. Maar dan ben je wel 3,50 aan porto kwijt. 
Geeft de klant wel de zekerheid dat het gepost is en ze kunnen de zending volgen. Maar dat is dan ook alles,

Of een andere verzender zoeken? 

Laat het vanaf nu met een andere verzender + track & trace versturen. Kijken hoe dat gaat.

Re: Meerdere brievenbuszendingen per week kwijt

7
Gripzakjes.net schreef: Het kan natuurlijk aan meerdere dingen liggen, heb ook wel eens klanten gehad die beweerde niets ontvangen te hebben. Als je dan zegt dat je het nog een keer opstuurd dan willen ze in plaats van nogmaals de goederen het geld terug want ze hebben het inmiddels al in de winkel gekocht want ze konden er niet op wachten.
Probeer verder altijd de adressen te printen en niet te schrijven ( mocht je dat doen) en vermeld altijd een retouradres.

Zelf verstuur ik via postnl ook aardig wat brievenbuszendingen per week, zowel zonder track and trace tot 250gr (290 zendingen dit jaar) als brievenbuspakjes met track and trace.(340 zendingen dit jaar)
Ben dit jaar nog geen zending kwijt geraakt op dus of het puur aan postnl ligt durf ik wel uit te sluiten.

Wij hebben inderdaad ook dat soort klanten, maar dit is nu wel erg veel. Stuur je het wel opnieuw op als de klant het zegt niet meer nodig te hebben? Of geld terug?

Adres is geprint en retouradres staat er ook op.