Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
Schaap
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 mei 2017

Soort van “post-it” dubbelzijdig plakband gezocht

03 september 2017

Ik ben op zoek naar iets, waarvan ik geen idee heb 
-         Of het bestaat
-         Of er misschien een beter idee is
?
 
Het volgende:
Elke bestelling is ingepakt in en doos (karton) of kraftpapier of bubbeltjes enveloppe. Dus eigenlijk is alles papier.
De bestellijst (max A4 papier) leg ik er bovenop en voor de zekerheid de naam vd klant met pen op de verpakking.  Dan komt het moment dat ik alle verzendetiketten ga printen, 1x per dag, en zorg dan dat het juiste etiket op de juiste verpakking terecht komt.
Nu is dat nog te overzien, maar op een dag met veel bestellingen te verzenden, wil ik zeker weten dat het juiste etiket op het juiste pakje terecht komt.
Dus ik dacht om de bestellijst met een soort post-it “plakmogelijkheid” op het pakje te bevestigen.
Heb ik dan de etiketten uitgeprint, dan wil ik de bestellijst makkelijk verwijderen en het etiket glad op de zending plakken.

Heb al wel iets gevonden online dat heet "glue dots" maar of dat te sterk is, zodat het papier beschadigd?
 
Wie heeft een idee of suggestie?
www.BoekenSchaap.nl Hét adres voor 2ehands boeken met méér inhoud
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Soort van “post-it” dubbelzijdig plakband gezocht

03 september 2017

Een gebruikelijke oplossing is alles voor een order verzamelen in een aparte bak.

Waarom kun je maar één keer per dag alle etiketten printen?
 
DannyvdM
Berichten: 322
Lid geworden op: 17 juni 2012

Re: Soort van “post-it” dubbelzijdig plakband gezocht

03 september 2017

Je kan ook met een dokulop werken.

https://www.google.nl/search?q=dokulop& ... 88&bih=987

Deze plak je op, doe je de bestellijst erin. Daarna print je een label uit op A4 papier of kleiner (Geen labels meer nodig) en dan plaats je deze erin, en sluit je hem vervolgens.
 
Gebruikersavatar
Schaap
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 mei 2017

Re: Soort van “post-it” dubbelzijdig plakband gezocht

03 september 2017

Een gebruikelijke oplossing is alles voor een order verzamelen in een aparte bak.

Waarom kun je maar één keer per dag alle etiketten printen?
Ik kan wel vaker printen, maar wil efficiënter werken. En dan is in 1x alles printen en op de juiste bestelling plakken een stuk sneller.
En mensen bestellen bij mij boeken, meestal 1 titel per bestelling.  
Nu zou ik natuurlijk alle bestelde boeken van 1dag kunnen verzamelen en ook 1x per dag inpakken... bestellijst in het boek et voila, alles bij de hand.
Maar als het er veel zijn, wil ik wel op tijd zijn voordat het business point van postnl dichtgaat: ik breng de bestellingen zelf weg.
Kortom: ik ben aan het uitzoeken/uitproberen hoe ik dit gedeelte kan versnellen als verzendantiquariaat zijnde. 
www.BoekenSchaap.nl Hét adres voor 2ehands boeken met méér inhoud
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Schaap
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 mei 2017

Re: Soort van “post-it” dubbelzijdig plakband gezocht

03 september 2017

Je kan ook met een dokulop werken.

https://www.google.nl/search?q=dokulop& ... 88&bih=987

Deze plak je op, doe je de bestellijst erin. Daarna print je een label uit op A4 papier of kleiner (Geen labels meer nodig) en dan plaats je deze erin, en sluit je hem vervolgens.
Hee dat is een goede :-D soms kan het zo simpel zijn! Een hele andere richting op gaan denken dan mijn huidige werkwijze, tnx!
www.BoekenSchaap.nl Hét adres voor 2ehands boeken met méér inhoud
 
elegantweaves
Berichten: 73
Lid geworden op: 30 mei 2017
Contacteer:

Re: Soort van “post-it” dubbelzijdig plakband gezocht

06 september 2017

Dit kan met de brother ql 800 labelpritner volgens mij. Je hebt ook dubbelzijdige labels die je kan gebruiken voor de printer.
 
Gebruikersavatar
Schaap
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 mei 2017

Re: Soort van “post-it” dubbelzijdig plakband gezocht

12 september 2017

Heb bij toeval iets heel anders gevonden, bij de kantoorboekhandel:
- PRITT navulbare lijmroller On & Off - 
werkt perfect voor wat ik zocht, het is inderdaad "on" en "off".
www.BoekenSchaap.nl Hét adres voor 2ehands boeken met méér inhoud
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht