Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Hendrick
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 februari 2017
Contacteer:

PostNL tarief

06 september 2017

Goedemiddag, Wie heeft er ervaring met het versturen met PostNL voor zijn webshop? Welk tarief is normaal voor 300 pakketten per maand en wat is de uiterlijke ophaaltijd die jullie gewend zijn? Als ik met PostNL contact opneem krijg ik belachelijk hoge tarieven en maar een klein beetje korting t.o.v. de prijs die ik bij het 'postkantoor' betaal?
 
w.r.dejong
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 oktober 2012
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Re: PostNL tarief

06 september 2017

Ik zou even contact opnemen met myparcel, als je met PostNL wil blijven verzenden.

Ophalen is alleen niet de sterkste kant van PostNL vind. Ik.
 
Gebruikersavatar
Schaap
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 mei 2017

Re: PostNL tarief

07 september 2017

Ik weet niet hoe groot je pakketten zijn, maar https://shops-united.nl/ heeft ook interessante tarieven.
De bezorging gaat via PostNL. 
www.BoekenSchaap.nl Hét adres voor 2ehands boeken met méér inhoud
 
Gebruikersavatar
Gripzakjes.net
Berichten: 66
Lid geworden op: 01 februari 2017

Re: PostNL tarief

10 september 2017

Kijk vooral ook even goed naar de voorwaarden en toeslagen die er gerekend worden.
Shop united rekent bijvoorbeeld een toeslag voor pakketten die gebundeld of gewikkeld zijn.
Dan betaal je al zo een heel stuk meer terwijl die toeslag bijvoorbeeld bij een myparcel niet gerekend worden.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: PostNL tarief

23 september 2017

En? Waarvoor heb je gekozen?
 
Hendrick
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 februari 2017
Contacteer:

Re: PostNL tarief

25 september 2017

Goedemorgen, Ik heb nog geen keuze gemaakt. Aangeboden opties door jullie zijn redelijk interessant, maar ik zou het liefste rechtstreeks zaken doen met PostNL. Heb het gevoel dat hun netwerk overvol zit en dat ze alleen nog maar nieuwe klanten willen hebben, die bereidt zijn 'veel' te betalen. Zodat ze in ieder geval een erg gezonde marge overhouden. Ik heb namelijk verhalen gehoord van andere webshophouders die wel rechtstreeks goede tarieven hebben gekregen. Maar zij hebben al langer een contract dus misschien hebben zijn nog geluk gehad.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: PostNL tarief

25 september 2017

Meestal wordt daarbij gekeken naar het aantal pakketten dat je met hen verzend. Op basis van grote aantallen kan er wel wat te regelen zijn.

Volgens mij zijn hier een aantal leden die een voordelig tarief direct bij PostNL hebben. Helaas weet ik zo even niet welke leden dit zijn...
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: PostNL tarief

25 september 2017

Ik heb door een misverstand eens PostNL op bezoek gehad. Toen duidelijk werd dat wij via MyParcel verzonden was het gesprek ver klaar. PostNL kon niet onder die prijs gaan. En dit was op basis van ongeveer 20.000 zendingen per jaar. 

Uiteraard heb ik ook wel interesse om te horen wat de mensen betalen die rechtstreeks via PostNL verzenden. :)
 
DannyvdM
Berichten: 322
Lid geworden op: 17 juni 2012

Re: PostNL tarief

26 september 2017

In principe is Myparcel ook een onderdeel van PostNL.

https://www.ecommercenews.nl/myparcel-o ... nl-wat-nu/
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: PostNL tarief

27 september 2017

Meestal zijn partijen als Shops United, Sendcloud en MyParcel voor kleine tot middelgrote spelers de beste keuze in het begin. Pas als je echt veel gaat versturen wordt het interessant om direct met PostNL zaken te gaan doen.
 
DVerboom
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 mei 2016

Re: PostNL tarief

27 september 2017

Laatst hier ook PostNL aan de telefoon gehad.

Toen ik vertelde dat wij nu zaken deden met MyParcel was het gesprek snel afgelopen. (antwoord van hun: "Wij kunnen niet aan die prijzen komen, dus u doet er verstandig aan om bij MyParcel te blijven")

Dat zegt al genoeg als hun het zeggen zo.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht