Klant niet thuis, geen contact

1
Op zaterdag 8 juli 2017 is bij ons een bestelling geplaatst. Nadat bij de eerste bezorgpoging op maandag 10 juli 2017 bleek dat de klant niet thuis was hebben wij meerdere keren contact gezocht (telefonisch & mail) met de klant om een nieuwe afspraak te maken. Hier is al die keren geen reactie op geweest.

De vraag is: Hoe lang moeten wij de bestelling bij ons houden voor de overeenkomst vervalt. Ik kan hier nergens iets over vinden. Wij hebben hierover nog niets in onze algemene voorwaarden staan. 

Re: Klant niet thuis, geen contact

2
Je kan de overeenkomst op zich nu al laten vervallen door gewoon het geld terug te storten en een mail te sturen dat er na herhaaldelijke pogingen geen contact mogelijk geweest is en als ze de spullen alsnog willen hebben, dat ze ze dan opnieuw kunnen bestellen.

Voor zo ver ik weet bestaat er niet zoiets als een termijn waarna de overeenkomst vervalt als een klant niet reageert.