Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
DnNBars
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 januari 2017

Verzendkosten China zeer hoog

07 december 2017

Hallo,

Ik wil wat producten gaan bestellen uit china via het platform alibaba, het gaat om yoga matten.
Alleen zijn de verzendkosten voor 20 stuks extreem hoog, heeft iemand ervaring met bestellen uit China, en hoe dit eventueel goedkoper zou kunnen.
Krijg nu prijzen van €270..... 
 
Stekske
Berichten: 111
Lid geworden op: 06 juni 2016

Re: Verzendkosten China zeer hoog

07 december 2017

Waarvoor is die €270? Koerier, air freight, sea freight,...? 
 
Hendrick
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 februari 2017
Contacteer:

Re: Verzendkosten China zeer hoog

07 december 2017

De transportkosten zullen hoog zijn omdat je veel volume gaat verschepen. Vervoerders werken met een daadwerkelijk gewicht of een volumegewicht. Ze rekenen het volume om naar kg's en die krijg je belast. Zeevracht kan een optie zijn, maar dan zullen de kosten voor het verschepen naar de haven en vanuit de haven naar je huis ook hoog zijn en dus niet rendabel. Misschien ben je nog goedkoper af om ze bij aliexpress te bestellen(die leveren vaak gratis aan Nederland!!!)
 
DnNBars
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 januari 2017

Re: Verzendkosten China zeer hoog

07 december 2017

Er staat alleen bij dat de goedkoopste forwarder TNT €270 rekent.
Dat is gewoon veel te veel...

Aliexpress heb ik inderdaad ook al eens gekeken, er zijn wel een paar interesante opties daar.
Maar mag ik als bedrijf een product van aliexpress verkopen? (een private label merk van iemand anders)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht