Douna- zelf doen of expediteur inschakelen?
Geplaatst: 02 februari 2018
Hi iedereen,
Nieuw hier op het forum.. :D
Ik wil sieraden bestellen vanuit Amerika om hier te gaan verkopen
vanuit mijn webshop. De douane geeft aan dat ik (naast een EORI nr) deze inkoop
moet regelen via een expediteur of zelf kan regelen met speciale software.
Eigen software aanvragen is prijzig en ik "moet alles zelf uitzoeken zonder controle en hulp" dus om die
reden lijkt het mij voor de start handiger om een expediteur in te schakelen. Tot nu toe
geeft ieder bedrijf wat ik heb gevonden aan dat ze mij niet kunnen helpen omdat ik niet in hun
branche val of te klein ben. (ik wil starten met een kleine inkoop van max 2000.- incl. alle toeslagen)
en wellicht wil ik diverse sieraden bij diverse groothandels inkopen.
Hoe doen jullie dit?
Nieuw hier op het forum.. :D
Ik wil sieraden bestellen vanuit Amerika om hier te gaan verkopen
vanuit mijn webshop. De douane geeft aan dat ik (naast een EORI nr) deze inkoop
moet regelen via een expediteur of zelf kan regelen met speciale software.
Eigen software aanvragen is prijzig en ik "moet alles zelf uitzoeken zonder controle en hulp" dus om die
reden lijkt het mij voor de start handiger om een expediteur in te schakelen. Tot nu toe
geeft ieder bedrijf wat ik heb gevonden aan dat ze mij niet kunnen helpen omdat ik niet in hun
branche val of te klein ben. (ik wil starten met een kleine inkoop van max 2000.- incl. alle toeslagen)
en wellicht wil ik diverse sieraden bij diverse groothandels inkopen.
Hoe doen jullie dit?