Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
alyaz
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 februari 2018

Zo Goedkoop Mogelijk Internationaal Pakketjes Verzenden

28 maart 2018

Hallo,

Ik zou graag internationaal pakketjes willen verzenden met name naar de VS. Ik vind de prijzen nogal duur. De prijzen liggen namelijk rond de €30 per order voor een pakket dat lichter dan 1kg weegt. Ik ben benieuwd of hier een oplossing voor is.. Enige oplossing dat ik kan bedenken is een fulfillment center vinden in Amerika die de pakketjes voor me verstuurd. Maar ik weet niet of ik dat nu al wil..

Enige tips? 
 
DannyvdM
Berichten: 322
Lid geworden op: 17 juni 2012

Re: Zo Goedkoop Mogelijk Internationaal Pakketjes Verzenden

29 maart 2018

Wel eens aan een fulfilment partij in NL gedacht ? Die hebben over het algemeen ook voordeligere prijzen.
 
martijn_hw
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 mei 2016

Re: Zo Goedkoop Mogelijk Internationaal Pakketjes Verzenden

30 maart 2018

De goedkoopste is tot nu toe PostNL zelf voor kleine pakketten. Aanbieden bij de PostNL balie (ophaalpunt) kost E 26,95 naar de VS tot 2 Kg. 

PostNL zelf biedt geen contracten voor kleine hoeveelheden die goedkoper zijn. MyParcel etc zijn ook duurder. 

Hoor graag over mogelijk oplossingen die efficiënter, en/of goedkoper zijn want die bonnetjes zijn een gezeur. 
 
alyaz
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 februari 2018

Re: Zo Goedkoop Mogelijk Internationaal Pakketjes Verzenden

03 april 2018

Wel eens aan een fulfilment partij in NL gedacht ? Die hebben over het algemeen ook voordeligere prijzen.
Ik zal even wat meer onderzoek doen hiernaar. Bedankt voor de tip! Weet je toevallig een betrouwbare fufilment partij?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
berend02
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 juli 2023

Re: Zo Goedkoop Mogelijk Internationaal Pakketjes Verzenden

18 juli 2023

Om echt goed te kunnen kijken zijn er meerdere artikelen die je hiermee kunnen helpen. 
Ik zou voor mezelf een goede vergelijking maken aan de hand van dit blog: https://www.sendcloud.nl/dhl-ups-postnl ... w-webshop/

Of om verzendingen binnen Nederland te vergelijken: https://boxstuff.nl/dhlforyou-en-dhl-eu ... -verschil/
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht