Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
MrCactus
Berichten: 115
Lid geworden op: 14 oktober 2010

Pas op voor DPD !

27 juni 2018

Een eenmaal betaald verzendlabel van DPD kan niet meer ongedaan worden gemaakt.
De kosten ben je dus kwijt.
Je zou maar een cijfertje verkeerd hebben ingevuld ....

Zo weinig klantvriendelijkheid is niet meer van deze tijd !

Je kan wel een vergoeding krijgen als DPD er de oorzaak van is dat een label niet kan worden gebruikt.

Ook treurig dat een ingestuurd contactformulier hierover na 5 dagen nog niet is beantwoord .....

Weet iemand een betere vervoerder naar België ?
 
DannyvdM
Berichten: 322
Lid geworden op: 17 juni 2012

Re: Pas op voor DPD !

27 juni 2018

Verstuur je direct met DPD of via een tussenpartij?

Je zou het met een tussenpartij kunnen proberen, bijvoorbeeld Sendcloud. 

Misschien is het zelfs een stukje goedkoper.
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Pas op voor DPD !

28 juni 2018

My Parcel (gaat met post NL) foute labels die niet zijn gescand aan de postbalie worden ook niet in rekening gebracht. Naar België meestal levering volgende dag of een dag later. Ik heb regelmatig bestellingen uit Vlaanderen en nooit klachten. Ik heb vroeger DPD via een tussenpersoon gehad en dat werkte ook prima, al werd het op een gegeven moment nogal duur.
 
Maarten013
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 maart 2018

Re: Pas op voor DPD !

28 juni 2018

Ik zou als ik jou was lekker bij PostNL komen via MyParcel. Al de labels die worden aangemaakt worden pas in rekening gebracht zodra ze zijn gescand. Zo kan je alles nog eens controleren. Ik ben een paar maanden geleden gestopt met DPD omdat de tarieven omhoog gingen en ik via MyParcel mijn klanten netzo veel opties kan geven als bij DPD. Denk aan avondlevering, pakketpunt, andere dag of niet bij de buren laten afleveren. En je kan ook de retouren kosteloos via MyParcel laten lopen. Ik heb ook nog bij Sendcloud en Select Courier gezeten maar bij Sendcloud ging de persoonlijke aandacht weg en bij Select Courier gingen de prijzen omhoog en een PostNL label bij Select Courier werd ingekocht bij MyParcel en het afzender adres was dat van de holding van Select Courier :| ook niet echt professioneel tegenover je klanten.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Crni
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 juli 2018
Contacteer:

Re: Pas op voor DPD !

06 augustus 2018

Ik verstuur alles via SendCloud, geen gedoe, vind het wel meest makkelijke (tussen)partij
...
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht