Hoi Mede webwinkeliers,
Al sinds 2010 verstuur ik mijn pakketten met GLS, en altijd naar tevredenheid. Het zijn niet altijd de meest representatieve koeriers en autos, en dus ook de bezorging is wel eens slordig. Maar over het algemeen was ik altijd wel tevreden, en was bijvoorbeeld de afhandeling bij klachten ook vrij gemakkelijk. Het tarief is daarnaast ook altijd wel heel scherp geweest, en aangezien wij alles gratis leveren is dit echt wel van belang.
Sinds november 2017 ervaar ik echter veel problemen, er zijn dagen bij geweest dat we er slechts 60% van de zendingen de volgende dag geleverd werd. De rest was dan fout gesorteerd, of er waren complete zakken met zendingen blijven staan op een depot. We hebben uiteraard veelvuldig contact gehad met gls en er werd altijd verbetering beloofd maar het blijft een drama. Ik zie ondertussen mijn review cijfers op bol.com en kiyoh dalen, ondanks dat we ontzettend ons best doen om de klanten tevreden te houden.
Zijn er mensen die dezelfde ervaring hebben? Of juist een betere? Ik ben als test als zendingen per DPD aan het versturen en dat gaat een stuk beter, maar hun tarief ligt een stuk hoger.
Iemand anders nog een idee waar ik een scherp tarief kan krijgen? We versturen zo'n 23.000 pakketten per jaar.