Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Beemer730!
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 augustus 2018

Pallet met 4 velgen/banden

27 augustus 2018

Beste Leden,
Ik ben op zoek naar vervoerder vanuit Oostenrijk (postcode 6845),  die een pallet met 4 banden/velgen kan transporteren naar Eindhoven, Nederland (of grensgebied nabij Venlo)
Suggesties voor transporteur ?
Alvast dank voor de genomen moeite,,
 
MichelB
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 oktober 2015

Re: Pallet met 4 velgen/banden

27 augustus 2018

Ik weet niet of ik mijn gegevens hier mag delen maar daar kan ik je wel bij helpen.

Grt. Michel
 
Stekske
Berichten: 111
Lid geworden op: 06 juni 2016

Re: Pallet met 4 velgen/banden

27 augustus 2018

Goede ervaringen met Mainfreight, via de website kan je direct de prijs opvragen en de opdracht inboeken
 
Beemer730!
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 augustus 2018

Re: Pallet met 4 velgen/banden

27 augustus 2018

Ik weet niet of ik mijn gegevens hier mag delen maar daar kan ik je wel bij helpen.

Grt. Michel


/// PM  gestuurd
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Beemer730!
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 augustus 2018

Re: Pallet met 4 velgen/banden

27 augustus 2018

Goede ervaringen met Mainfreight, via de website kan je direct de prijs opvragen en de opdracht inboeken


Dank je Stekske...
prijzen lijken op het eerste gezicht heel interessant..(even kijken of er geen verdere haken/ogen aan zitten)
 
Beemer730!
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 augustus 2018

Re: Pallet met 4 velgen/banden

02 september 2018

Ik weet niet of ik mijn gegevens hier mag delen maar daar kan ik je wel bij helpen.

Grt. Michel
Jammer dat je niet meer gereageerd hebt Michel....