Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Frans99
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 augustus 2018

Levering DHL erg onbetrouwbaar

28 augustus 2018

We krijgen onze artikelen van diverse groothandels dagelijks aangeleverd met DHL Parcel. De laatste tijd hebben we al een paar keer problemen gehand met de aanlevering van de pakketten, maar nu is het helemaal bar en boos. Al 2 dagen geen bezorger van DHL gezien!
Nog kwalijker, in de Track & Trace staat vermeld dat we gesloten zouden zijn, terwijl we gewoon aanwezig zijn!!
Resultaat is een steeds verder oplopende achterstand in leveringen, ontevreden klanten en reputatieschade door de onbetrouwbaarheid van een pakketbezorger. Onacceptabel!

Heb in het verleden ook zelf de pakketten aan consumenten laten bezorgen met DHL, zijn hiervan af gestapt vanwege de vele klachten van consumenten en verdwenen pakketten. Bezorgen nu met PostNl naar volle tevredenheid. Kost iets meer, maar bezorging is top.

Heeft iemand een idee hoe we DHL onder druk kunnen zetten?
 
Gebruikersavatar
MartijnvdBeek
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 augustus 2013
Locatie: Wezep
Contacteer:

Re: Levering DHL erg onbetrouwbaar

28 augustus 2018

Zeer herkenbaar beeld over deze partij. Vooral het aangeven van niet thuis is veelal voorgevallen. Kun je de voorraden niet wat opschroeven / wat eerder bestellen, zodat je meer speling hebt? Ik zou mijn energie niet steken in de strijd aangaan, uit eigen ervaring was het voor mij verloren tijd. In mijn optiek echt zoeken naar andere oplossingen.
Alles loopt op rolletjes... Bekijk onze handige wielen op: https://www.zwenkwielen.net
 
DannyvdM
Berichten: 322
Lid geworden op: 17 juni 2012

Re: Levering DHL erg onbetrouwbaar

29 augustus 2018

Uiteindelijk ben jij geen klant van DHL, maar van de groothandel. Je zal dus de groothandel onder druk moeten zetten.

Uiteraard kan het geen kwaad om dit bij DHL zelf aan te geven. Dan voelt men druk aan twee kanten. Hier zijn al 4 mogelijkheden om contact op te nemen.
https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Levering DHL erg onbetrouwbaar

29 augustus 2018

DHL Parcel is volgens mij de oude Selektvracht? Vreemd dat groothandels daarmee verzenden.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.