Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

theshopbuilders
theshopbuilders

jmnbk

Grote dingen versturen

16 oktober 2018

Hoe kan ik het best (of eigenlijk het goedkoopst) grote dingen zoals boxsprings versturen?

Wouter Hol
Moderators
Contacteer:

Re: Grote dingen versturen

16 oktober 2018

Hangt sterk van het aantal zendingen af. Grote aantallen zou je waarschijnlijk het best zelf kunnen bezorgen, dus zelf een bus/vrachtauto kopen/leasen. Voor kleinere aantallen huur je een transporteur in.

jmnbk

16 oktober 2018

Hangt sterk van het aantal zendingen af. Grote aantallen zou je waarschijnlijk het best zelf kunnen bezorgen, dus zelf een bus/vrachtauto kopen/leasen. Voor kleinere aantallen huur je een transporteur in.
We hebben niet hele grote aantallen, maar aan wie moet ik dan denken qua transporteur?

Wouter Hol
Moderators
Contacteer:

16 oktober 2018

Elke lokale transporteur. Vraag wat offertes op en vergelijk die met elkaar.
Advertentie

In een Lightspeed eCommerce (voorheen SEOshop) webwinkel kun je alles bijhouden: van bestelling tot aflevering. Je kunt alle geplaatste orders, betaalde of nog te betalen orders tonen, evenals orders die nog geleverd moeten worden. Uniek is het gemakkelijke retourmanagement bij Lightspeed waarbij je creditfacturen kunt aanmaken. Ook pakbonnen en facturen kunnen gemakkelijk uitgeprint worden. Hierdoor is een apart ordermanagement systeem niet meer nodig. Probeer Lightspeed eCommerce nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.

PIN ACCESSOIRES
Contacteer:

23 oktober 2018

Wellicht even een berichtje plaatsen op marktplaats.
Ik denk dat daar een hoop mensen zitten die hier tijd voor hebben.

Even de reacties filteren en kijken wie er het goedkoopst uit de bus komt.
Pin accessoires | Verifone accessoires | Pinautomaat beschermhoes | Onderdelen voor uw mobiele pinapparaat.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht