Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
anoniem14

Grote dingen versturen

16 oktober 2018

Hoe kan ik het best (of eigenlijk het goedkoopst) grote dingen zoals boxsprings versturen?
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Grote dingen versturen

16 oktober 2018

Hangt sterk van het aantal zendingen af. Grote aantallen zou je waarschijnlijk het best zelf kunnen bezorgen, dus zelf een bus/vrachtauto kopen/leasen. Voor kleinere aantallen huur je een transporteur in.
 
anoniem14

Re: Grote dingen versturen

16 oktober 2018

Hangt sterk van het aantal zendingen af. Grote aantallen zou je waarschijnlijk het best zelf kunnen bezorgen, dus zelf een bus/vrachtauto kopen/leasen. Voor kleinere aantallen huur je een transporteur in.
We hebben niet hele grote aantallen, maar aan wie moet ik dan denken qua transporteur?
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Grote dingen versturen

16 oktober 2018

Elke lokale transporteur. Vraag wat offertes op en vergelijk die met elkaar.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
PIN ACCESSOIRES
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 februari 2018
Contacteer:

Re: Grote dingen versturen

23 oktober 2018

Wellicht even een berichtje plaatsen op marktplaats.
Ik denk dat daar een hoop mensen zitten die hier tijd voor hebben.

Even de reacties filteren en kijken wie er het goedkoopst uit de bus komt.
Pin accessoires | V400m beschermhoes | Pinautomaat beschermhoes | Onderdelen voor uw mobiele pinapparaat.
 
Aartsie
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 juli 2019
Locatie: Rijswijk
Contacteer:

Re: Grote dingen versturen

25 juli 2019

Thanks voor de tip! Hier had ik nog helemaal niet aan gedacht maar kan inderdaad een prima oplossing zijn voor het versturen van kleine aantallen.