Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Mtrad
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 november 2018

Pakketdienst gezocht voor goedkoop vervoer van lengte goederen

22 november 2018

Ik ben op zoek naar een verzendpartner die tegen een laag tarief lengte-goederen kan vervoeren.
Het gaat om een product dat verpakt zit in een doos met een afmeting van 267 x 17 x 6 cm
Ik verstuur nu dit soort pakketten met UPS via mijn verzendpartner Parcel International. 
De totale kosten zijn hier €26,70 exclusief BTW (Opgebouwd uit €13,55 voor de verzending en €13,15 additionele afhandelingskosten vanwege het overschrijden van de lengte)
Volgens mij is UPS de enige reguliere pakketdienst waarbij deze lengtes nog wordt toegelaten.
 
Daarnaast heb ik nog een pakket met afmeting 305 x 17 x 6 cm 
Deze overschrijdt zelfs de max. lengte van UPS, dus hiervoor heb ik helemaal geen oplossing en is afhalen de enige optie.
Nog vergeten, het betreft ongeveer 15 pakketten per maand.
Als er iemand is die bekend is met dit probleem en een goedkopere oplossing heeft, hoor ik het graag.
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Pakketdienst gezocht voor goedkoop vervoer van lengte goederen

22 november 2018

Wellicht gebruik maken van een kleinere vervoerder welke niet met een lopende band werkt.
PostNL maakt denk ik de prijs zo hoog omdat ze gewoon willen dat alles automatisch kan.

Welke regio zit je gevestigd?
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
 
Mtrad
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 november 2018

Re: Pakketdienst gezocht voor goedkoop vervoer van lengte goederen

23 november 2018

Ik zit gevestigd in Noord Brabant in de buurt van Oss.
Mijn lokale koerier vraagt 0,65/km excl. BTW, dit komt neer op 75 euro incl. voor een pakketje naar bijvoorbeeld Eindhoven.
Dit bedrag is voor de meeste klanten teveel zoals je zult begrijpen, daarnaast wil ik het liefst een vast bedrag betalen voor leveringen binnen Nederland.
Ik zoek dus vervoerders die niet voor één pakketje op en neer rijden.
Zoals je zegt een kleinere vervoerder, met een werkwijze die zich ergens bevindt tussen UPS en privé koerier.
Dat een pakket een paar dagen langer onderweg is, vind ik overigens geen probleem.
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Pakketdienst gezocht voor goedkoop vervoer van lengte goederen

26 november 2018

Ik stuur je een PM
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Stekske
Berichten: 111
Lid geworden op: 06 juni 2016

Re: Pakketdienst gezocht voor goedkoop vervoer van lengte goederen

30 november 2018

Via GLS Freight krijg ik regelmatig lengtegoederen binnen die niet op een pallet staan (ladders, stellingen,...). Heb geen idee van prijzen, maar misschien is een optie.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht