Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Jakob
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 oktober 2016

labelprinter

29 december 2018

Momenteel gebruik ik de Dymo Labelprinter 4XL
Ik print de verzendetiketten in een keer achter elkaar. Dit maakt het onoverzichtelijk doordat je een paar meter etiketten hebt.

Ik zoek daarom een etikettenprinter die de verzendetiketten los print of automatisch scheurt of snijd. 

Wat is dan de juiste etikettenprinter (Zebra, Godex) ? Deze moet wel werken in Mac OC. 
Ik gebruik overigens de MyParcel plugin.
 
Dhr.Klaver
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 november 2018

Re: labelprinter

01 januari 2019

Beste Jacob,

Kunt u geen gebruik maken van A4 papier met daarop een label in combinatie met een pakbon. waardoor u het label van het A4 papier afhaalt en dan het overige (de pakbon) in het pakket doet,
Dit kan gewoon via een normale printer. Weet niet of dit mogelijk is binnen uw bedrijf. 

Misschien dat je bij dit bedrijf een monster kunt proberen?

https://www.labelstree.nl/nl/labels
Gr,
 
DannyvdM
Berichten: 322
Lid geworden op: 17 juni 2012

Re: labelprinter

02 januari 2019

De Zebra GK420d of tegenwoordig de ZD420 heeft opties om te snijden, maar het ligt toch aan je software of ze per stuk geprint worden of dat ze allemaal geprint worden?
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: labelprinter

02 januari 2019

Ik gebruikt een klik marco (minimarco) en Dropit die het label herkend in combinatie met een auto print hotfolder. Na het scannen van de barcode op de pakbon komt het label eruit rollen. Bij veel labels wordt het inderdaad onoverzichtelijk.

Overigens maak ik ook gebruik van myparcel. Maar niet de plugin.

Omdat je met Mac werkt is het wellicht ook een optie om een simpele windows pc paraat te zetten voor de printtaken. Deze kan dan benaderd worden met remote desktop.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Jeroen__
Berichten: 317
Lid geworden op: 11 maart 2011
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: labelprinter

06 januari 2019

Wij printen de meeste verzendlabels op A4 etiketten (4 per vel). Bij MyParcel kan je deze etiketten grotendeels gratis bestellen, afhankelijk van hoeveel pakketten je hebt verzonden.
 
Office-deals
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 september 2017
Contacteer:

Re: labelprinter

07 januari 2019

Wij printen de etiketten ook vanaf een normale printer. Gewoon op een etikettenvel van 4 etiketten per vel.
Met vriendelijke groeten,

De webshop voor kantoorartikelen in Nederland!
Problemen met valsgeld? Neem een valsgelddetector in overweging!