29 oktober 2019
Ik zoek een alternatief voor LvB van Bol.com ivm de orderpick-fouten naar klanten, de fouten bij het registreren van nieuwe voorraad (ik verzend 14 computers, en er komen 13 computers + 1 feëen-sticker aan, en als ik hier dan om bel of mail, wordt er uit coulance het verschil vergoed met de opmerking: "maar dat doen we niet nog een keer!!").
Zo worden de retouren ook incompleet aangenomen, of een beeldscherm met valschade wordt ook gewoon 100% naar de klant vergoed. Maar niet naar mij.
De kosten van LvB zijn niet hoog (als LvB de correcte classificering voor de groottes van de pakketten gebruikt), maar met dergelijke fouten wordt het ondertussen wel hoog. Het is erg jammer dat als je niet bij LvB zit, Bol.com nog steeds concurrentie in het koopblok zet ook al heb je dezelfde leverings-condities. Zo heb ik het vermoeden van een vendor-lock-in. Hoe gaan jullie hier mee om? Steeds een paar euro per bestelling apart zetten voor de LvB-fouten?