Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
sx3
Berichten: 18
Lid geworden op: 25 juli 2011

Goed alternatief voor Sendcloud

24 maart 2019

Momenteel verzenden wij via Sendcloud, dit leek goed totdat er een aantal issue's waren welke niet goed zijn opgelost.
Geen probleem dachten wij (en gaf de vertegenwoordiger eerder aan..) er komt wel iets van een tegemoetkoming.
Helaas, dit was niet het geval.

Qua tegemoetkoming vroegen wij overigens geen geld, korting maar een iets coulantere houding bij een op komst zijnde uitbreiding en verwachte omzetgroei van minimaal 35%.

Wat wij zoeken is een partij weer wij met PostNL voor NL/BE kunnen werken
Liefst met een Redjepakketje voor NL als Same day delivery mogelijkheid.
Alles moet automatisch via platforms als Bol en Amazon worden doorgeschoten, dus niet zelf handmatig adressen invoeren.
Volume is nog niet geweldig, tot ca 1.000 pakketten per maand

Wie weet iets?
 
tim@viatim.nl
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 maart 2019

Re: Goed alternatief voor Sendcloud

25 maart 2019

Beste sx3,

Ik denk dat wij je kunnen helpen. Wil je mij een e-mail sturen naar pouwel@viatim.nl? Als je je telefoonnummer in deze mail wil vermelden, neem ik contact met je op. Graag tot snel! Groeten, Pouwel van ViaTim
 
Gebruikersavatar
Roy C.
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 juni 2019

Re: Goed alternatief voor Sendcloud

14 juni 2019

Hoi SX3,

ik denk dat ik je ook wel kan helpen. Met onze software Sherpa koppelen wij allerlei vervoerders én platformen aan één overzichtelijk systeem waarmee jij je order snel kunt verwerken. Hierbij hoef je géén handwerk meer te verrichten en onnodige adressen over te nemen.

Zeker als jij gaat koppelen met Bol en Amazon heb je te maken met losse modules waarbij je het overzicht kwijt kunt raken.

Ik zal je een PM sturen!

Groeten,
Roy
Sherpaan
Efficiënt en overzichtelijk webshop orders verwerken vanuit één systeem: www.sherpaan.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht