Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
stefan-s
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 mei 2019

Brievenbuspost buiten NL

17 mei 2019

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw op dit prachtige forum en heb een vraag waar waarschijnlijk ook veel ander shops mee zitten die internationaal zaken doen.

Ik verstuur veel producten buiten NL de pakketten gaan doorgaans via DHL en qua prijs is dat opzich prima te doen. Nu bestaat alleen ongeveer 80% van de buitenlandse zendingen uit brievenbus post, tot op heden doe ik dat allemaal via postnl maar dit is toch nog wel aan de dure kant DHL of DPD bieden ook geen goedkopere oplossingen. Ik begreep van de website van SANDD dat zij ook internationale zendingen doen maar prijzen staan niet op de site vermeld wellicht dat iemand de prijzen weet?

Is er iemand die wellicht een goedkoper alternatief dan POSTNL weet dat niet weken lang onderweg is.

Gr
Stefan
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Brievenbuspost buiten NL

17 mei 2019

Ja, ik ben ook benieuwd, al ben ik helemaal niet ontevreden over PostNL.
 
DannyvdM
Berichten: 322
Lid geworden op: 17 juni 2012

Re: Brievenbuspost buiten NL

17 mei 2019

Tegenwoordig bied DPD ook het brievenbuspakje commercieel aan. Heb je al contact opgenomen met DPD zelf voor de tarieven hiervan? Voordeel is dat hier dan wel altijd een track&trace aan zit. Afhankelijk van je volume, zal dit goedkoper zijn dan wat je via www.pakkettenversturen.nl zal krijgen.

Of stuur een email naar Sendcloud dat je dit graag wilt zien, het staat op hun planning, maar het kan even duren. Hoe meer mensen het vragen, hoe meer aandacht  er hopelijk aan gaan besteden :)
 
stefan-s
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 mei 2019

Re: Brievenbuspost buiten NL

17 mei 2019

Heb is een mail gestuurd naar Sandd met de vraag om tarieven. Zal laten weten wat het wordt. 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Brievenbuspost buiten NL

17 mei 2019

Sandd (Send and don't deliver). Niet aan beginnen dus, was een drama.
Ik hoorde dat PostNL ook binnen een paar maanden met brievenbuspakketjes komt voor België. Weet niet of je naar nog meer landen verzendt.
 
stefan-s
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 mei 2019

Re: Brievenbuspost buiten NL

17 mei 2019

Sandd (Send and don't deliver). Niet aan beginnen dus, was een drama.
Ik hoorde dat PostNL ook binnen een paar maanden met brievenbuspakketjes komt voor België. Weet niet of je naar nog meer landen verzendt.
Ik verzend naar de hele wereld 70% EU 30 daar buiten.
 
stefan-s
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 mei 2019

Re: Brievenbuspost buiten NL

17 mei 2019

Iemand hier ervaring mee?
http://intime.delivery/
Prijzen zijn wel scherp.
 
stefan-s
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 mei 2019

Re: Brievenbuspost buiten NL

20 mei 2019

Iemand hier ervaring mee?
http://intime.delivery/
Prijzen zijn wel scherp.

Oplossing van 3x niks je moet de post bij hun aanleveren e moeten dus maar net in de buurt zitten. Of je moet alle poststukken in een doos naar hun opsturen.
 
Marianne69
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mei 2019

Re: Brievenbuspost buiten NL

25 mei 2019

Zit hier ook een beetje met dit punt. Verstuur nu met briefpost PostNL over de hele wereld maar geen Track&Trace. Ben pas net een maand bezig en nu tijd om dingen uit te zoeken.
Zou dus graag brievenbuspakketjes gaan versturen maar val overal tussen wal en schip..Sendcloud en MyParcel bieden het niet aan. DPD zou een mooie oplossing zijn maar val in het standaard contract omdat ik geen pakketjes verstuur.
En juist naar Griekenland versturen ze niet.....

Dus hier me net aangemeld en hoop goede tips te vinden