Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
kado shop
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mei 2019

Sendcloud abonnementen

31 mei 2019

Beste mede webshop eigenaren,

Tot voor kort verstuurde ik mijn bestellingen met Sendcloud tot grote tevredenheid. Echter gisteravond zat ik nog even op mijn account instellingen te neuzen en zag dat ik geen abonnement had gekozen. Omdat ik pas een aantal maanden bezig ben wil ik graag een gratis abonnement i.p.v. een betaalde (vanaf € 45,00 per maand) en tot nu toe betaalde ik ook niets (eigenlijk ook een gratis abonnement), alleen de pakketprijs wanneer ik verzendingen aanmaakte. Tot mijn grote schrik is sinds mijn 'overstap' ineens de prijs met € 0,25 per pakket omhoog gegaan. Er wordt van te voren niet duidelijk gecommuniceerd dat er dan andere prijzen gelden. Gelijk contact opgenomen met Sendcloud met de vraag hoe dit kan, maar je kan blijkbaar niet meer terug naar de instellingen die je hiervoor had. Niet echt klantvriendelijk lijkt mij.

Aangezien Sendcloud nu dus niet meer goedkoop verzenden aanbiedt (wat is immers het verschil tussen gisteren en vandaag behalve de prijs?) raad ik iedereen aan om niet zomaar een abonnement aan te klikken. 
Ik ben intussen op zoek naar andere verzendaanbieders die wel concurrerende prijzen kunnen bieden. Wie heeft er een goed alternatief?
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Sendcloud abonnementen

31 mei 2019

MyParcel! Geen geknutsel met abonnementen, maar gewoon een staffelsysteem hoe meer pakketten, hoe lager het tarief. Service is uitstekend, helpdesk zeer benaderbaar. 
 
krisc
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 juni 2019

Re: Sendcloud abonnementen

03 juni 2019

Hi Kado Shop,

Recentelijk hebben we inderdaad nieuwe abonnementen gelanceerd, waarbij we de pakketprijs en de SendCloud features waarover je beschikt afhankelijk zijn van het abonnement dat je kiest  (reeds bestaande klanten kunnen hun huidige abonnement en features gewoon blijven verder gebruiken). Hierbij is het inderdaad niet mogelijk om daarna terug te schakelen naar de oude situatie.  Onze excuses dat het niet duidelijk voor je was dat je tarieven zouden wijzigen door het nieuwe gratis abonnement te kiezen. We gaan intern bekijken hoe we dit duidelijker kunnen communiceren, zodat dit in de toekomst niet meer voorvalt.

Kan je me in een privébericht het e-mailadres doorsturen waarmee je bij ons bent aangemeld, dan bekijk ik even of ik je tarieven kan wijzigen naar je oude situatie.

Vriendelijke groeten,

Kris 
 
kado shop
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mei 2019

Re: Sendcloud abonnementen

08 juni 2019

Goedemiddag, even een korte update. Ik was erg blij met het voorstel van SendCloud om mijn oude prijzen weer aan te passen. Direct een bericht gestuurd maar nog niets gehoord, sterker nog ik kreeg weer een mailtje van de klantenservice dat het toch echt mijn eigen stomme schuld is dat ik een abonnement heb gekozen en daardoor dus hogere pakketprijzen heb. Ik ben nog even op de site van Sendcloud geweest en nergens kun je nu de pakketprijzen zijn voordat je een abonnement kiest. Hoe had ik dan kunnen weten dat de prijzen van het ene moment op het andere moment met € 0,25 per pakket omhoog zou gaan?

Kortom ik ben totaal niet tevreden over Sendcloud en de klantenservice is vreselijk. Beweren dat ze het gaan oplossen maar het tegenovergesteld is waar. Inmiddels zit ik bij Myparcel en ben daar erg tevreden over, duidelijke voorwaarden en zeer vriendelijke klantenservice.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht