Hoe belangrijk is een positieve klantbeleving rondom bezorging voor webwinkeliers?

1
Er is momenteel veel te doen over de klantbeleving rondom de bezorging van pakketten. Voor één van mijn klanten probeer ik nu te achterhalen hoe belangrijk een positieve klantbeleving rondom de bezorging voor webwinkel eigenaren is. En dan met name tijdens het verzenden en afleveren van een bestelling.

Graag nodig ik je uit om een korte enquête in te vullen (maximaal 5 vragen). Als bedankje verloten we een dinerbon twv 100 euro. Wil je de resultaten van deze enquête ontvangen en kans maken op de dinerbon, laat dan bij de laatste vraag je e-mailadres achter. 

De enquête kan ingevuld worden op: https://bit.ly/30VHI7P 

Alvast dank voor de moeite,

Met vriendelijke groet,

Chester Bishop

Re: Hoe belangrijk is een positieve klantbeleving rondom bezorging voor webwinkeliers?

2
De vraag is mij niet helemaal duidelijk, maar het volgende waar wij ons aan proberen te houden. 

Een beetje webwinkel zal in de schoenen moeten staan van de klant. 
1. kom leverbelofte na, het liefst binnen 24 uur geleverd.
2. track en trace is wel zo fijn, maar niet altijd een noodzaak.
3. pak het op zijn minst fatsoenlijk in. 
4. print pakbon en factuur en stop deze bij de bestelling. 

klaar. 

Re: Hoe belangrijk is een positieve klantbeleving rondom bezorging voor webwinkeliers?

3
Vond het niet een heel zinnig onderzoekje/vragen als ik eerlijk ben. Maar: ja, het is belangrijk, maar het kan op veel verschillende manieren.

Onze manier is de woordkeus in de checkout. Die ervoor zorgt dat mensen in 1x snappen dat ze het niet morgen ontvangen. En verder: gewoon ons zelf zijn & blijven, en dat uitstralen. 
Chocolade. Puur, eerlijk & lekker. Chocoladeverkopers.nl