Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
BureauBishop
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 juni 2019

Hoe belangrijk is een positieve klantbeleving rondom bezorging voor webwinkeliers?

05 juni 2019

Er is momenteel veel te doen over de klantbeleving rondom de bezorging van pakketten. Voor één van mijn klanten probeer ik nu te achterhalen hoe belangrijk een positieve klantbeleving rondom de bezorging voor webwinkel eigenaren is. En dan met name tijdens het verzenden en afleveren van een bestelling.

Graag nodig ik je uit om een korte enquête in te vullen (maximaal 5 vragen). Als bedankje verloten we een dinerbon twv 100 euro. Wil je de resultaten van deze enquête ontvangen en kans maken op de dinerbon, laat dan bij de laatste vraag je e-mailadres achter. 

De enquête kan ingevuld worden op: https://bit.ly/30VHI7P 

Alvast dank voor de moeite,

Met vriendelijke groet,

Chester Bishop
 
Franky
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 juli 2018
Contacteer:

Re: Hoe belangrijk is een positieve klantbeleving rondom bezorging voor webwinkeliers?

15 juni 2019

De vraag is mij niet helemaal duidelijk, maar het volgende waar wij ons aan proberen te houden. 

Een beetje webwinkel zal in de schoenen moeten staan van de klant. 
1. kom leverbelofte na, het liefst binnen 24 uur geleverd.
2. track en trace is wel zo fijn, maar niet altijd een noodzaak.
3. pak het op zijn minst fatsoenlijk in. 
4. print pakbon en factuur en stop deze bij de bestelling. 

klaar. 
 
chocoladeverkopers
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 januari 2015
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Hoe belangrijk is een positieve klantbeleving rondom bezorging voor webwinkeliers?

18 juni 2019

Vond het niet een heel zinnig onderzoekje/vragen als ik eerlijk ben. Maar: ja, het is belangrijk, maar het kan op veel verschillende manieren.

Onze manier is de woordkeus in de checkout. Die ervoor zorgt dat mensen in 1x snappen dat ze het niet morgen ontvangen. En verder: gewoon ons zelf zijn & blijven, en dat uitstralen. 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht