Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
DannyvdM
Berichten: 322
Lid geworden op: 17 juni 2012

Logistiek thuis

17 juli 2019

Ik vroeg mij af hoe de thuis webwinkeliers de logistiek hebben geregeld. Ik heb hier regelmatig pakketzendingen thuis, maar ook wel eens een palletzending. Deze laat ik bij een bevriend bedrijf bezorgen, maar ik heb ook weer niet altijd door dat het een palletzending is geworden.

Hoe gaan de thuiswinkeliers er hier mee om  ?
 
vx680
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 februari 2018
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Logistiek thuis

24 juli 2019

Misschien is een Fulfillment bedrijf inschakelen een optie ?
Een pallet afleveren op je thuis adres is voor veel kleine ondernemers niet echt een oplossing.

Hiernaast, als je een pallet aan goederen kan inkopen dan kun je vaak ook wel €70 per maand kwijt zijn aan een Fulfillment bureau.
Het bespaart je tijd, je hoeft de order niet zelf te picken, vaak is het incl. doos (materiaal) en als je op vakantie gaat dan kan het werk gewoon doorgaan.
 
DannyvdM
Berichten: 322
Lid geworden op: 17 juni 2012

Re: Logistiek thuis

24 juli 2019

Fulfilment is in mijn geval niet ideaal. Ik verkoop namelijk niet alleen producten via mijn webwinkel, maar ik lever ook projectmatig bij bedrijven. Hierdoor is het makkelijker om de voorraad thuis te houden. Ik ben helaas nog niet groot genoeg voor een bedrijfspand.

Een pallet goederen komt bij mij over het algemeen voor bij grote artikelen. Ik had laatst bijvoorbeeld 8 printers besteld, welke op een palletzending kwam. De keer daarvoor had ik dan weer 10 printers besteld, welke als 10 pakketten binnen kwamen, terwijl ik een palletzending had verwacht.
 
Aartsie
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 juli 2019
Locatie: Rijswijk
Contacteer:

Re: Logistiek thuis

06 augustus 2019

Maar wat is dan precies het probleem? Je kan de dozen toch af stapelen voor de deur en deze per stuk naar binnen brengen? Als 10 losse dozen geen probleem is.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
DannyvdM
Berichten: 322
Lid geworden op: 17 juni 2012

Re: Logistiek thuis

08 augustus 2019

Maar wat is dan precies het probleem? Je kan de dozen toch af stapelen voor de deur en deze per stuk naar binnen brengen? Als 10 losse dozen geen probleem is.
Geef ik aan dat er een probleem is dan? Ik ben benieuwd hoe andere webwinkeliers dit regelen thuis.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht