Dit kan ook bij MyParcel!Via SendCloud kun je dan weer meerdere webshops tegelijk koppelen en ook allemaal aparte logo's en mails etc ervoor hanteren. Dat kan dan weer niet bij MyParcel.
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Allemaal leuk.......we zijn lid van de BETA cummunity (al tijdje). Nog nooit een discussie gehad, nog nooit gesproken met andere klanten..... er is geen intern forum, dus welke community ? (of mis ik iets ?) Geen gebruiksdag, geen forum...... is er dus niet.Hey allemaal, leuk om te lezen wat er over ons product wordt gezegd en hoe jullie het vergelijken. Ik werk bij Sendcloud als product manager en ik ben altijd opzoek hoe we ons product kunnen verbeteren. Ik wil ingaan op @prettig "Vaak goed en soms denken we......"al eens bij een klant wezen kijken !", we doen regelmatig klant bezoeken en zoeken altijd shops die een kijkje in de keuken willen geven met een kritische mening (houden we van). We komen graag bij je langst om te zien welke vernieuwingen wel goed zijn en welke niet .
Daarnaast, hebben we een beta community waar we mee sparren over nieuwe features of feedback over bestaande. Omdat dit forum redelijk anoniem is, kun je als je geinteresseerd
bent en wilt meepraten over de nieuwste features, een mailtje sturen naar ux@sendcloud.com met je webshop naam.
Nog een laatste ding, voor de niet technische mensen die wel makkelijk willen printen. In Sendcloud kun je een Print client downloaden zodat in plaats van een PDF openen in je browser als je een label maakt, je meteen een label print. Als je A4 papier gebruikt, zorgt hij automatisch dat er vier labels op een vel komen. Ook als je half gebruikte vellen hebt kun je aangeven op welk van de vier vlakken je het label wilt. Als je meer vrijheid wilt hebben zoals @prettig, kun je inderdaad je eigen oplossing bovenop onze API bouwen (ben benieuwd wat je miste).
En dat is het verschil. Wil je alleen met PostNL vesturen dan denk ik dat je bij MyParcel beter / goedkoper af bent. Wil je een andere of verschillende vervoerders dan SendCloud.Over de kosten van sendcloud kan ik kort zijn, gewoon niet duur. We hebben er al heel veel geld mee bespaard. We werken met meerdere vervoerders en nu zit alles op een plek, ideaal.
Dankje BertB, dan snap ik hem. We hebben geen eigen onderhandelde prijzen voor die specifieke methode. Je kunt gebruik maken van die methode door je eigen contract te onderhandelen met PostNL en die in te laden bij Sendcloud, daarvoor heb je inderdaad een abonnement nodig. Ik zal intern in ieder geval een notitie maken dat er vraag is naar prijzen voor deze methode zonder dat je je eigen contract hoeft te gebruiken (en dus geen abonnement).Ik heb enige tijd geleden contact gehad met SendCloud over een koppeling met brievenbuspakje internationaal (6440) van PostNL.(die MyParcel merkwaardig genoeg niet heeft) In de aanbieding die ik daarop kreeg van SendCloud waren abonnementskosten opgenomen. Als ik de koppeling met 6440 ook in het gratis pakket kon krijgen, dan was SendCloud mogelijk interessant.
Helaas ben ik overgestapt van Sendcloud naar Myparcel, en dat om drie redenen.@BertB Je kunt natuurlijk ook gebruik maken van de gratis versie van Sendcloud (Essential plan). Gemiddeld genomen is het Small shop plan aantrekkelijk vanaf 100 shipments per maand. Afhankelijk van hoeveel je verstuurd, kan het een drempel zijn zeker als je alleen met PostNL wilt versturen. Wij geloven in een multi carrier platform, zo ben je minder afhankelijk van een vervoerder als zij bijv problemen ervaren en kun je een combinatie van vervoerders kiezen die aansluit op de type verzending of voorkeur van je klant.
Simona, een klanten forum is echt zinvol (willen graag leren van anderen).@BertB Je kunt natuurlijk ook gebruik maken van de gratis versie van Sendcloud (Essential plan). Gemiddeld genomen is het Small shop plan aantrekkelijk vanaf 100 shipments per maand. Afhankelijk van hoeveel je verstuurd, kan het een drempel zijn zeker als je alleen met PostNL wilt versturen. Wij geloven in een multi carrier platform, zo ben je minder afhankelijk van een vervoerder als zij bijv problemen ervaren en kun je een combinatie van vervoerders kiezen die aansluit op de type verzending of voorkeur van je klant.
@prettig Op het moment is de beta community nog in de vorm van 1 op 1 communicatie tussen klant en Sendcloud. We hebben mensen in deze groep van beta community ook gevraagd wat hun voorkeur heeft qua communicatie, daarop is het huidige communicatieplan gebaseerd. We zien wel de potentie in de vorm die jij beschrijft. De plannen om er echt een forum van te maken waardoor shops met elkaar kunnen praten wordt hard aan gewerkt. Ik spreek daar deze week nog een collega over die dit project leidt.
Pack & Go is vorige week een nieuwe versie van live gegaan. Aan de voorkant zie je dat weinig is veranderd, maar hij zou sneller moeten zijn en klaar om makkelijker twist en tweaks door te voeren, het werkte nog een oud frontend framework. Op de kort - mid termijn willen we een onderzoek starten hoe we Pack&Go nog een niveau hoger kunnen tillen. Door de bezoeken aan klanten waaronder die aan jou, is daar al een hele hoop inzicht in waar we je heel dankbaar voor zijn!
Qua API zijn er twee ontwikkelingen. Een is een carrier SDK die voor 80% af is en is al succesvol gebruikt om nu Budbee en Trunkrs in te bouwen (afgelopen weken live gegaan) en we zijn al bezig met de derde en vierde carrier via deze SDK.
Tweede is het plan voor een API v3. Hier verwacht ik van dat we volgend jaar aan werken. Door het toegenomen volume door Corana hebben we hogere prioriteit gegeven aan de stabiliteit van het platform om ook de december maand aan te kunnen (dit volume x2) en het platform altijd stabiel is.
Fijn dat je in ieder geval de API, servicepoint selector, support en stabiliteit van ons platform als goed ervaart. De andere punten zoals hierboven beschreven zijn we zeker van op de hoogte door klanten feedback en dus actief mee bezig om te verbeteren. Ik ben zelf deel van het management, dus ik ben benieuwd of je vraag bij mij terecht komt, maar dan weet je in ieder geval het antwoord al .