Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Vossie75
Berichten: 122
Lid geworden op: 06 februari 2011

ophalen pakket same day delivery

20 oktober 2019

Goedendag,
Iemand ervaring met het volgende:

Ik zit zelf gevestigd in Nijmegen en bestel (vrijwel) dagelijks bij een paar partijen verdeeld over Nederland, B.v. omgeving Rotterdam  maar ook omgeving Hoorn en omgeving Groningen.
Nu worden de bestellingen die ik daar plaats verzonden met PostNL, DHL of overige verzenddienst en heb ik die meestal de volgende dag in huis (soms ook pas dag later). En moet dan altijd afwachten hoelaat, dat kan om 10 uur smorgens zijn maar ook pas om 5 uur smiddags.

Ik zoek nu eigenlijk een betaalbare oplossing om die zendingen om b.v. 15:00 daar te laten ophalen en dat ze rond 18:00 bij mij afgeleverd worden, same day delivery maar dan niet als verzender geregeld maar als koper geregeld.
Moet iets zijn wat zeer betrouwbaar is zodat ik ook echt van op aan kan dat ik het dagelijkst netjes binnen heb.
Koerier is geen optie vanwege kosten.
Zoek dus iets als redjepaketje maar dan om te laten afhalen.
Iemand suggesties?
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: ophalen pakket same day delivery

21 oktober 2019

Koerier is geen optie vanwege kosten.
Op welke manier zou je dan willen zien dat een pakket in 3 uur dwars door Nederland gereden moet worden?
 
chocoladeverkopers
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 januari 2015
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ophalen pakket same day delivery

02 november 2019

Dat lijkt mij ook een dure grap. Dat zal niet goedkoop kunnen.
Kun je zelf niet dingen anders inrichten zodat je sowieso niet zo vaak hoeft te bestellen? Lijkt me nogal tijdrovend ook voor jezelf of is het nodig?
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht