Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Goedkoper pakketten verzenden

08 augustus 2013

Heel simpel, PostNL contract is nog duurder dan via MyParcel. Pas als je echt heel veel en dan denk ik aan duizenden pakketjes in een jaar het misschien interessant is. Maar PostNL schotelde mij €6,02 voor + €0,17 per kilo. Ik was hier eigenlijk duurder uit dan gewoon normaal zakelijk bij PostNL dat je dan maar €6,25 voor ieder pakketje betaald ondanks gewicht.

Voor mij is ook via MyParcel goedkoper om naar het buitenland te verzenden. Ik had dit vorig jaar moeten weten, dan had ik heel wat kosten bespaard. Sowieso €0,50 per pakketje en straks nog meer, dan zelfs €1,-.
6.02 per hoeveel op jaarbasis? Ik heb nog geen tarieven voorbij zien komen die beter waren dan ons huidige contract met PostNL. Voor een tussenpartij betaal je (tenzij je écht klein bent) natuurlijk altijd extra kosten, zij moeten zelf ook winst maken.
Nou op zo'n 200 (was ongeveer een half jaar terug en kon niet echt een goede schatting maken, aangezien het toen rustig was). En mijn shop is pas in oktober 1 jaar open, na zo'n jaar is het makkelijker een schatting te maken dan als je maar 4 a 5 maanden open bent. Voor een starter is zo'n tussenpartij interessanter dan bij PostNL zelf.

Het verbaast mij nog steeds sommige webshops bij de business point te zien die pakketzegels gebruiken, sowieso kan je al €0,50 besparen en bij een tussenpersoon al meer en zeker hoe meer pakketjes, hoe beter de prijs om het zo te zeggen. En als je een paar keer per week met aardig wat pakketjes komt en duidelijk webshop afkomstig, lijkt me toch dat je niet meer hobbymatig bezig bent.

En ik ben dus heel blij met MyParcel. Werkt veel beter dan onlineverzenden van PostNL.
 
SmokeSmarter.nl
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 juni 2013
Contacteer:

Re: Goedkoper pakketten verzenden

08 augustus 2013

Wij hebben Myparcel ook boven PostNL verkozen omdat Myparcel goedkoper is. (1.000 - 2.500 zendingen )
Dan heb je waarschijnlijk niet goed onderhandeld met de PostNL. Je moet niet vergeten dat je klant bent en ze je maar al te graag naar binnen willen halen.
Een minder schadelijk alternatief - de elektronische sigaret
 
HorseTopShop
Berichten: 369
Lid geworden op: 07 februari 2011

Re: Goedkoper pakketten verzenden

08 augustus 2013

Wij hebben Myparcel ook boven PostNL verkozen omdat Myparcel goedkoper is. (1.000 - 2.500 zendingen )
Dan heb je waarschijnlijk niet goed onderhandeld met de PostNL. Je moet niet vergeten dat je klant bent en ze je maar al te graag naar binnen willen halen.
Heb bij PostNL veel van de prijs af gekregen en dan nog was Myparcel goedkoper ;)
 
SmokeSmarter.nl
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 juni 2013
Contacteer:

Re: Goedkoper pakketten verzenden

08 augustus 2013

Dan heb je waarschijnlijk niet goed onderhandeld met de PostNL. Je moet niet vergeten dat je klant bent en ze je maar al te graag naar binnen willen halen.[/quote]

Heb bij PostNL veel van de prijs af gekregen en dan nog was Myparcel goedkoper ;)[/quote]

Wat ik dus zeg: niet goed onderhandeld. De prijzen die in dit topic zijn genoemd zijn hoger dan onze prijzen en zoveel meer op jaarbasis versturen wij niet.
Een minder schadelijk alternatief - de elektronische sigaret
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Goedkoper pakketten verzenden

08 augustus 2013

Ik wil niet lullig zijn, maar dat is makkelijk zeggen. Ik weet dat je het niet over mij bedoeld, maar vind het jammer dat je zo tegen een medeforummer doet. Niet goed onderhandeld. Weet je, je kan soms onderhandelen tot je een ons weegt, maar als er andere toch goedkoper zijn is de keus snel gemaakt.

En wat is het probleem dat wij (ik en andere forummers) bij een tussenpersoon zitten i.p.v. direct bij PostNL? PostNL wil je echt niet graag hebben hoor, anders waren de tussenpersonen niet nodig EN dan had de meneer die ik aan de telefoon had van PostNL (had vragen i.v.m etiketten uitprinten) mij niet aangeraden NIET in te gaan op de aanbieding.

Want €0,17 extra op een kilo en soms heb je pakketten van 2 a 3 kilo tikt aardig aan en zit je boven de €6,25 die ik anders normaal bij PostNL (onlineverzenden) had betaald. En mocht ik nu toch een keer een pakket naar België moeten versturen kost het €9,- i.p.v. €13,- dus alle kleine beetjes helpen.
 
SmokeSmarter.nl
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 juni 2013
Contacteer:

Re: Goedkoper pakketten verzenden

08 augustus 2013

Ik wil niet lullig zijn, maar dat is makkelijk zeggen. Ik weet dat je het niet over mij bedoeld, maar vind het jammer dat je zo tegen een medeforummer doet. Niet goed onderhandeld. Weet je, je kan soms onderhandelen tot je een ons weegt, maar als er andere toch goedkoper zijn is de keus snel gemaakt.

En wat is het probleem dat wij (ik en andere forummers) bij een tussenpersoon zitten i.p.v. direct bij PostNL? PostNL wil je echt niet graag hebben hoor, anders waren de tussenpersonen niet nodig EN dan had de meneer die ik aan de telefoon had van PostNL (had vragen i.v.m etiketten uitprinten) mij niet aangeraden NIET in te gaan op de aanbieding.

Want €0,17 extra op een kilo en soms heb je pakketten van 2 a 3 kilo tikt aardig aan en zit je boven de €6,25 die ik anders normaal bij PostNL (onlineverzenden) had betaald. En mocht ik nu toch een keer een pakket naar België moeten versturen kost het €9,- i.p.v. €13,- dus alle kleine beetjes helpen.
Nog nooit kritiek gehad zeker? Ik zeg dit juist omdat sommige mensen verder moeten kijken dan hun neus lang is en dan als tip bedoelt, niet om af te kraken. Een tussenpartij is heus niet tot stand gekomen omdat ze zo graag vrijwilligerswerk willen doen.

Met een fatsoenlijk contract ga je voor NL richting de €5 en voor België €7. Overigens is het ook mogelijk om de kilo prijs er uit te halen (als je zware pakketten hebt gemiddeld is dit voordelig).

Nogmaals: voor een kleine ondernemer (tot 1000 per jaar) zal het lonen, maar als je wat groter bent zeker niet.
Een minder schadelijk alternatief - de elektronische sigaret
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Goedkoper pakketten verzenden

08 augustus 2013

Nog nooit kritiek gehad zeker? Ik zeg dit juist omdat sommige mensen verder moeten kijken dan hun neus lang is en dan als tip bedoelt, niet om af te kraken. Een tussenpartij is heus niet tot stand gekomen omdat ze zo graag vrijwilligerswerk willen doen.

Met een fatsoenlijk contract ga je voor NL richting de €5 en voor België €7. Overigens is het ook mogelijk om de kilo prijs er uit te halen (als je zware pakketten hebt gemiddeld is dit voordelig).

Nogmaals: voor een kleine ondernemer (tot 1000 per jaar) zal het lonen, maar als je wat groter bent zeker niet.
Oh ik heb zeker wel kritiek gehad. Maar vergeet niet dit is een forum en als je iets als tip bedoeld of juist niet bedoeld is om af te kraken? Dan zou ik soms de tekst nalezen en het anders formuleren. Want waarom heb je een aanname gedaan dat die persoon niet genoeg eraan gedaan heeft? Dat weet je helemaal niet!

En je hoort mij niet dat een tussenpersoon er niets aan zal verdienen, dus waar je dat vandaan haalt? Als PostNL eens niet hoge offertes uit zou sturen zouden mensen makkelijker met hun in zee gaan.

Oh en nog iets :wink: die plugin van MyParcel is GEWELDIG! Daar zou PostNL eens van kunnen leren. Parcelware is eigenlijk een drama tegenover MyParcel en de plugin voor Magento van MyParcel. Ik werk een heel stuk sneller dan ik ooit gedaan heb.

En wat is zwaar? 5 kilo? 10 kilo?
Wat is het fijn om gewoon 1 prijs te hebben tot 30 kilo.

Oh en zou je 1000 pakketten in een jaar hebben bij PostNL dan zit je op 5,37 ongeveer? Mwa.. MyParcel 5,10. Of gaat PostNL voor iedereen een aparte offerte doen? Dus A met 1000 heeft €5,- per pakket en B met 1000 betaald €5,30 per pakket (eigenlijk zie ik ze daar nog wel voor aan). MyParcel zegt gewoon dit zijn onze prijzen en klaar, omdat zij zoveel pakketten per jaar bezorgen (want ja, het gaat via hun) is de prijs die zij betalen aan PostNL een stuk lager.

En wat krijg je nu? Dit soort gesprekken krijgen die nergens op uit lopen. Er zijn mensen die dus bij een tussenpersoon willen zitten en daar prima zitten, net zoals ik en ik zit er net een maand. Duidelijke overzicht, kan via de site invoeren en via Magento met de plugin. Ik krijg netjes een factuur, alles is heel erg duidelijk.

Mocht over een half jaar PostNL weer eens komen? Dan mogen ze echt hun best doen om mij te overtuigen bij MyParcel weg te gaan. Niet alleen qua kosten, maar ook qua gebruikersgemak.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Goedkoper pakketten verzenden

08 augustus 2013

En wat is zwaar? 5 kilo? 10 kilo?
Wat is het fijn om gewoon 1 prijs te hebben tot 30 kilo.

Dat is natuurlijk erg relatief: leuk als je veel heel zware dozen hebt, minder leuk als je veel zendingen van 1 of 2 kg hebt.
Oh en zou je 1000 pakketten in een jaar hebben bij PostNL dan zit je op 5,37 ongeveer? Mwa.. MyParcel 5,10.
Voor pakketpost via PostNL betaal ik aanzienlijk minder dan € 5,10. MyParcel is niet voor iedereen het voordeligste alternatief...
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Goedkoper pakketten verzenden

08 augustus 2013

Dat is natuurlijk erg relatief: leuk als je veel heel zware dozen hebt, minder leuk als je veel zendingen van 1 of 2 kg hebt.
Hoe bedoel je? Ik begrijp hem even niet.
Voor pakketpost via PostNL betaal ik aanzienlijk minder dan € 5,10. MyParcel is niet voor iedereen het voordeligste alternatief...
Aanzienlijk denk ik aan €4,50 of nog minder en dan denk ik ook dat je veel meer dan 1000 pakketten in een jaar verstuurt.

En nee zal wel niet voor iedereen voordelig zijn. Maar voor starters of mensen die toch telkens te hoge offertes krijgen is het wel interessant.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Goedkoper pakketten verzenden

08 augustus 2013

Dat is natuurlijk erg relatief: leuk als je veel heel zware dozen hebt, minder leuk als je veel zendingen van 1 of 2 kg hebt.
Hoe bedoel je? Ik begrijp hem even niet.
Bij één tarief tot 30 kg moeten de zware zendingen kostendekkend worden gemaakt met de lichte zendingen. Dat betekent in de regel dat je dus te veel betaalt als je veel relatief lichte dozen hebt.

Of anders gezegd: je gaat toch niet voor 30 kg betalen als je maar 1 kg verstuurt?

Ik betaal dus een speciaal tarief tot 3 kg.
 
SmokeSmarter.nl
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 juni 2013
Contacteer:

Re: Goedkoper pakketten verzenden

08 augustus 2013


Oh en zou je 1000 pakketten in een jaar hebben bij PostNL dan zit je op 5,37 ongeveer? Mwa.. MyParcel 5,10. Of gaat PostNL voor iedereen een aparte offerte doen? Dus A met 1000 heeft €5,- per pakket en B met 1000 betaald €5,30 per pakket (eigenlijk zie ik ze daar nog wel voor aan). MyParcel zegt gewoon dit zijn onze prijzen en klaar, omdat zij zoveel pakketten per jaar bezorgen (want ja, het gaat via hun) is de prijs die zij betalen aan PostNL een stuk lager.
Contracten worden altijd op maat gemaakt, jij bent hier degene die de hele tijd aannames maakt en de feiten niet kent, ik probeer juist uit te leggen dat het anders werkt dan de meeste - kortzichtige - denken.

Dat Ward onder de €5 zit per pakket verbaasd me dan ook niets. De kleine spelers denken een geweldige slag te hebben gemaakt omdat iedereen hier dat MyParcel de hemel inprijsd, het lijkt wel een grote spam-accounts bende.
Een minder schadelijk alternatief - de elektronische sigaret
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Goedkoper pakketten verzenden

08 augustus 2013

Bij één tarief tot 30 kg moeten de zware zendingen kostendekkend worden gemaakt met de lichte zendingen. Dat betekent in de regel dat je dus te veel betaalt als je veel relatief lichte dozen hebt.

Of anders gezegd: je gaat toch niet voor 30 kg betalen als je maar 1 kg verstuurt?

Ik betaal dus een speciaal tarief tot 3 kg.
Waarom ben ik dan goedkoper uit dan als ik het via PostNL had laten doen? En sowieso alweer goedkoper dan via online verzenden service van PostNL?

En ook al had ik doorgegeven dat mijn pakketten soms een kilo zijn of 1,5 kilo en het eraan ligt wat iemand besteld en hoeveel. Zorgde ze er alsnog voor dat ik €0,17 per kilo moet betalen. Had ik met PostNL in zee gegaan dan had ik afgelopen week voor een pakket €6,36 kwijt geweest i.p.v. €5,75 en had ik nog via Online Verzenden Service met €6,25 goedkoper uit geweest.

Ook kan iedereen zeggen, je moet dan doorgaan met onderhandelingen. Sorry, maar helaas heb ik ook de ervaring als ik de klantenservice bel van PostNL dat in ene de hoorn erop gegooid wordt na de zoveelste euh.. euh... ff zoeken, ik kan het niet vinden, euh euh... *hoorn erop*.
De persoon die ik daarna aan de lijn kreeg was wel schappelijk, maar dit zijn dingen die ook niet kunnen.

En blijkbaar is het oh zo fout dat MyParcel dat hanteert? Wat moeten ze dan? 5 verschillende verzendkosten hanteren? Terwijl alle andere prijzen (aangetekend verzenden, etc) ook een hele nette prijs hebben.
 
SmokeSmarter.nl
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 juni 2013
Contacteer:

Re: Goedkoper pakketten verzenden

08 augustus 2013


Waarom ben ik dan goedkoper uit dan als ik het via PostNL had laten doen? En sowieso alweer goedkoper dan via online verzenden service van PostNL?


Ook kan iedereen zeggen, je moet dan doorgaan met onderhandelingen. Sorry, maar helaas heb ik ook de ervaring als ik de klantenservice bel van PostNL dat in ene de hoorn erop gegooid wordt na de zoveelste euh.. euh... ff zoeken, ik kan het niet vinden, euh euh... *hoorn erop*.
De persoon die ik daarna aan de lijn kreeg was wel schappelijk, maar dit zijn dingen die ook niet kunnen.
1. Je bent te klein qua maandelijkse pakketten
2. Accountmanager, of dacht je werkelijk dat contracten bij de klantenservice afgesloten worden?
Een minder schadelijk alternatief - de elektronische sigaret
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Goedkoper pakketten verzenden

08 augustus 2013

Contracten worden altijd op maat gemaakt, jij bent hier degene die de hele tijd aannames maakt en de feiten niet kent, ik probeer juist uit te leggen dat het anders werkt dan de meeste - kortzichtige - denken.

Dat Ward onder de €5 zit per pakket verbaasd me dan ook niets. De kleine spelers denken een geweldige slag te hebben gemaakt omdat iedereen hier dat MyParcel de hemel inprijsd, het lijkt wel een grote spam-accounts bende.
Oh ik ken de feiten niet, hmmm? Ik denk dat ik meer weet dan jij denkt dat ik weet. En daar ga ik hier verder niet op in. Wil je het weten? Stuur een PM.

En het lijkt er meer op dat je er niet tegen kunt dat er tussenpersonen zijn. Iedereen moet maar met PostNL onderhandelen, want dan werkt het wel! Er wordt niet op gereageerd over plugins en parcelware waar PostNL in tekort schiet. Zeker als Parcelware niet goed werkt.

Ook om direct te zeggen spam-accounts bende? Goh, ook heel erg jammer. Ik zou maar als ik jouw was even je berichten terug lezen en die van mij, want volgens mij probeer ik netjes uit te leggen hoe ik het zie en wat ik mee heb gemaakt, maar word ik en andere die bij MyParcel zitten en daar blij om zijn gewoon geschoffeerd.

Blijkbaar ken je ook geen zakelijke klantenservice, waarbij je kan bellen omtrent vragen i.v.m. de offerte.

Dit is werkelijk jammer.
 
SmokeSmarter.nl
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 juni 2013
Contacteer:

Re: Goedkoper pakketten verzenden

08 augustus 2013


Oh ik ken de feiten niet, hmmm? Ik denk dat ik meer weet dan jij denkt dat ik weet. En daar ga ik hier verder niet op in. Wil je het weten? Stuur een PM.

En het lijkt er meer op dat je er niet tegen kunt dat er tussenpersonen zijn. Iedereen moet maar met PostNL onderhandelen, want dan werkt het wel! Er wordt niet op gereageerd over plugins en parcelware waar PostNL in tekort schiet. Zeker als Parcelware niet goed werkt.

Ook om direct te zeggen spam-accounts bende? Goh, ook heel erg jammer. Ik zou maar als ik jouw was even je berichten terug lezen en die van mij, want volgens mij probeer ik netjes uit te leggen hoe ik het zie en wat ik mee heb gemaakt, maar word ik en andere die bij MyParcel zitten en daar blij om zijn gewoon geschoffeerd.

Blijkbaar ken je ook geen zakelijke klantenservice, waarbij je kan bellen omtrent vragen i.v.m. de offerte.

Dit is werkelijk jammer.
Gaat het verder wel goed met je? Je komt lichtelijk gefrustreerd over...

Dit hele topic gaat over goedkoop pakketten verzenden, niet over dat jij geweldig tevreden bent over een van de tussenpartijen. ;)
Een minder schadelijk alternatief - de elektronische sigaret
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Goedkoper pakketten verzenden

08 augustus 2013


Oh ik ken de feiten niet, hmmm? Ik denk dat ik meer weet dan jij denkt dat ik weet. En daar ga ik hier verder niet op in. Wil je het weten? Stuur een PM.

En het lijkt er meer op dat je er niet tegen kunt dat er tussenpersonen zijn. Iedereen moet maar met PostNL onderhandelen, want dan werkt het wel! Er wordt niet op gereageerd over plugins en parcelware waar PostNL in tekort schiet. Zeker als Parcelware niet goed werkt.

Ook om direct te zeggen spam-accounts bende? Goh, ook heel erg jammer. Ik zou maar als ik jouw was even je berichten terug lezen en die van mij, want volgens mij probeer ik netjes uit te leggen hoe ik het zie en wat ik mee heb gemaakt, maar word ik en andere die bij MyParcel zitten en daar blij om zijn gewoon geschoffeerd.

Blijkbaar ken je ook geen zakelijke klantenservice, waarbij je kan bellen omtrent vragen i.v.m. de offerte.

Dit is werkelijk jammer.
Gaat het verder wel goed met je? Je komt lichtelijk gefrustreerd over...

Dit hele topic gaat over goedkoop pakketten verzenden, niet over dat jij geweldig tevreden bent over een van de tussenpartijen. ;)
Het zal beter zijn die vraag aan jezelf te stellen, aangezien je nu continue provocerend overkomt. Want blijkbaar vind je het een probleem dat MyParcel voor vele andere webwinkeliers dus goedkoop kan zijn en de betere aanbieder, waarbij PostNL dat niet kan zijn. Ik begrijp niet waarom je over laat komen dat het zo'n probleem is en dat mensen dan maar beter moeten onderhandelen.

Overigens sloeg mijn laatste zin op jouw laatste bericht met punten. Want ook al waardeer ik ieders mening, de toon die er soms in staat is zo jammer.

En over plugins voor bepaalde webwinkelsoftware, aangezien je mij alleen hoort over die van MyParcel? Natuurlijk heb je voor PostNL zelf ook plugins, maar kost ook vaak nog heel wat aangezien het dan modules zijn die door derden zijn gemaakt.

Ik ben op dit moment tevreden, meer niet. Wie weet wat de toekomst brengt.
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Goedkoper pakketten verzenden

08 augustus 2013

Voor pakketpost via PostNL betaal ik aanzienlijk minder dan € 5,10. MyParcel is niet voor iedereen het voordeligste alternatief...
:( het is me nu duidelijk dat ik volgens mij te veel kwijt ben voor mijn PostNL zendingen.
Ik betaal € 5,31 bij SU voor PostNL HVO gebaseerd op 7.000 tot 9.000 pakketten per jaar.

Morgen maar eens contact opnemen met PostNL zelf.
Heb je daar toevallig een goede contactpersoon voor Ward?
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Goedkoper pakketten verzenden

08 augustus 2013

Voor pakketpost via PostNL betaal ik aanzienlijk minder dan € 5,10. MyParcel is niet voor iedereen het voordeligste alternatief...
:( het is me nu duidelijk dat ik volgens mij te veel kwijt ben voor mijn PostNL zendingen.
Ik betaal € 5,31 bij SU voor PostNL HVO gebaseerd op 7.000 tot 9.000 pakketten per jaar.

Morgen maar eens contact opnemen met PostNL zelf.
Heb je daar toevallig een goede contactpersoon voor Ward?

Als het goed is, heb je een eigen accountmanager bij PostNL. En anders wordt die bij deze aantallen waarschijnlijk alsnog toegewezen.

Je kunt het ook eens via het Twitter-account https://twitter.com/PostNL_Zakelijk proberen. Daar reageert men bij PostNL vaak snel en deskundig op (en beter dan aan de telefoon).
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Goedkoper pakketten verzenden

08 augustus 2013

Bedankt voor de info Ward. Het gaat via Shops-United en dan heb ik geen accountmanager bij PostNL volgens mij.

Ik ga misschien proberen om mijn eerste tweet ooit te versturen. Eerst kijken hoe het werkt :)
 
Jeroen__
Berichten: 317
Lid geworden op: 11 maart 2011
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: Goedkoper pakketten verzenden

08 augustus 2013

Met een fatsoenlijk contract ga je voor NL richting de €5 en voor België €7. Overigens is het ook mogelijk om de kilo prijs er uit te halen (als je zware pakketten hebt gemiddeld is dit voordelig).

Nogmaals: voor een kleine ondernemer (tot 1000 per jaar) zal het lonen, maar als je wat groter bent zeker niet.
Als je die prijzen betaalt, dan moet je eens met tussenpersonen gaan onderhandelen.
 
SmokeSmarter.nl
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 juni 2013
Contacteer:

Re: Goedkoper pakketten verzenden

09 augustus 2013

Met een fatsoenlijk contract ga je voor NL richting de €5 en voor België €7. Overigens is het ook mogelijk om de kilo prijs er uit te halen (als je zware pakketten hebt gemiddeld is dit voordelig).

Nogmaals: voor een kleine ondernemer (tot 1000 per jaar) zal het lonen, maar als je wat groter bent zeker niet.
Als je die prijzen betaalt, dan moet je eens met tussenpersonen gaan onderhandelen.
Om tot welke prijzen te komen?
Een minder schadelijk alternatief - de elektronische sigaret
 
SmokeSmarter.nl
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 juni 2013
Contacteer:

Re: Goedkoper pakketten verzenden

09 augustus 2013


Het zal beter zijn die vraag aan jezelf te stellen, aangezien je nu continue provocerend overkomt. Want blijkbaar vind je het een probleem dat MyParcel voor vele andere webwinkeliers dus goedkoop kan zijn en de betere aanbieder, waarbij PostNL dat niet kan zijn. Ik begrijp niet waarom je over laat komen dat het zo'n probleem is en dat mensen dan maar beter moeten onderhandelen.

Overigens sloeg mijn laatste zin op jouw laatste bericht met punten. Want ook al waardeer ik ieders mening, de toon die er soms in staat is zo jammer.

En over plugins voor bepaalde webwinkelsoftware, aangezien je mij alleen hoort over die van MyParcel? Natuurlijk heb je voor PostNL zelf ook plugins, maar kost ook vaak nog heel wat aangezien het dan modules zijn die door derden zijn gemaakt.

Ik ben op dit moment tevreden, meer niet. Wie weet wat de toekomst brengt.
Welkom op het internet, een plek waar emotie lastig te tonen is, vandaar dat je dingen niet zo persoonlijk moet nemen.

De kwestie waar ik op doelde is het feit dat sommige webshop-houders niet verder kijken en al tevreden zijn met een tussen oplossing. Ik heb volgens mij al 2x duidelijk aangegeven dat een partij als Myparcel voor kleine verzenders aantrekkelijk kan zijn, echter valt er met PostNL veel te regelen. Hierbij moet je wel de juiste acc. manager vinden, ze zijn niet allemaal geweldig.
Een minder schadelijk alternatief - de elektronische sigaret
 
Jeroen__
Berichten: 317
Lid geworden op: 11 maart 2011
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: Goedkoper pakketten verzenden

09 augustus 2013

Om tot welke prijzen te komen?
Voor Nederlandse pakketten kan je makkelijk onder de € 5 komen voor een pakket met Track & Trace (zonder handtekening).
 
SmokeSmarter.nl
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 juni 2013
Contacteer:

Re: Goedkoper pakketten verzenden

09 augustus 2013

Om tot welke prijzen te komen?
Voor Nederlandse pakketten kan je makkelijk onder de € 5 komen voor een pakket met Track & Trace (zonder handtekening).
Ja, dat klopt, daar heb je geen tussenpartij voor nodig.
Een minder schadelijk alternatief - de elektronische sigaret
 
HorseTopShop
Berichten: 369
Lid geworden op: 07 februari 2011

Re: Goedkoper pakketten verzenden

09 augustus 2013


Met een fatsoenlijk contract ga je voor NL richting de €5 en voor België €7. Overigens is het ook mogelijk om de kilo prijs er uit te halen (als je zware pakketten hebt gemiddeld is dit voordelig).

Nogmaals: voor een kleine ondernemer (tot 1000 per jaar) zal het lonen, maar als je wat groter bent zeker niet.
Ofwel, bij Myparcel ben ik dus toch goedkoper uit ;)

Misschien toch nog een keer met PostNL zelf gaan onderhandelen. Wie weet...
 
SmokeSmarter.nl
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 juni 2013
Contacteer:

Re: Goedkoper pakketten verzenden

09 augustus 2013


Ofwel, bij Myparcel ben ik dus toch goedkoper uit ;)

Misschien toch nog een keer met PostNL zelf gaan onderhandelen. Wie weet...

Altijd de moeite waard! :)
Een minder schadelijk alternatief - de elektronische sigaret
 
Elecs
Berichten: 253
Lid geworden op: 24 februari 2013
Locatie: Noordbergum
Contacteer:

Re: Goedkoper pakketten verzenden

10 augustus 2013

Dus als ik het goed begrijp?
Ik betaal nu +- 3,- per briefpost verzending. Dit kan ik dus tegen een kleine meerprijs (reken onder de 5 euro) met t&t verzenden? Het gaat dan om ongeveer 1500/2000 pakketten (nu briefpost) op jaarbasis.
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Goedkoper pakketten verzenden

11 augustus 2013

Dus als ik het goed begrijp?
Ik betaal nu +- 3,- per briefpost verzending. Dit kan ik dus tegen een kleine meerprijs (reken onder de 5 euro) met t&t verzenden? Het gaat dan om ongeveer 1500/2000 pakketten (nu briefpost) op jaarbasis.
Heb je sowieso wel pakketpost? Zo ja hoeveel pakketten dan in een jaar? Want dan wordt het juist nog voordeliger en altijd met T&T. Ik vind het nogal veel wat je kwijt bent €3,- per brievenbuspost heb je een frankeermachine?

Als ik dit zo lees had je al een tijd terug heel veel kunnen besparen.
 
sjorshendriks
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 augustus 2013

Re: Goedkoper pakketten verzenden

11 augustus 2013

Beste allemaal,

de website van shops-united lijkt eruit te liggen? Zouden ze gehackt zijn? Of heb ik de verkeerde pagina? Als ik naar http://www.shops-united.nl ga krijg ik het volgende scherm:

Afbeelding

Ik hoor het graag!!

Groeten Sjors
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Goedkoper pakketten verzenden

11 augustus 2013

Het is nu http://www.cargo-united.nl/ geworden.
Hier was ik ook niet op van de hoogte gesteld overigens...
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht