Beste Leden,
Er zullen hier ongetwijfeld webwinkeliers zijn die een inpakservice aanbieden voor hun klanten.
Meestal in de branche van geschenkartikelen en dergelijke.
Nu ben ik benieuwd hoe jullie te werk gaan.
Het leek me dus interessant om dit topic te starten zodat leden en niet-geregistreerde gasten informatie kunnen inwinnen over deze extra service.
Ik bied in mijn webwinkels geen inpakservice en ook niet de intentie om hiermee te starten.
Dit topic heeft dus het doel om duidelijk te krijgen hoe andere leden hiermee te werk gaan.
Hier kan iedereen dus van elkaar leren.
Ik zal een klein voorbeeld geven:
Ik bestel bij een webwinkel 2 verschillende geschenksets met parfum, douchegel etc. om 2 personen te geven voor hun verjaardag.
1 voor mannen & 1 voor vrouwen.
En ik wil beide graag laten inpakken door de shop, aangezien ze die service bieden.
Verzenden jullie dan de artikelen in 2 verschillende pakketten met 2 aparte facturen waar elk artikel op staat? Of hebben jullie een andere oplossing om duidelijk te maken wat er onder het kadopapier zit?
Dit is een simpel voorbeeldje dat mij laatst opviel toen ik bij een webshop bestelde.
Zo zijn er tal van discussiepunten.
Gebruiken jullie bedrukt kadopapier met bedrijfslogo?
Bieden jullie de mogelijkheid om een kaartje bij te voegen met eigen tekst?
Plakken jullie een sticker op het verpakte kado'tje met een bepaalde tekst of logo?
Hoeveel klanten maken en gebruik van je inpakservice en wat betalen ze extra?
Zijn er artikelen waarvan je opvalt dat ze vaker ingepakt worden dan andere artikelen in je shop?
Als je geen inpakservice aanbiedt in je shop(s), waarom niet?
Wat is voor jou de reden waarom je dit wilt/kunt aanbieden?
Graag ben ik benieuwd hoe jullie hierop in spelen zodat er van elkaar geleerd wordt.
Groet,
Jordi