Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Solar
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 maart 2013

Opencart inrichten voor dropshipping

19 maart 2013

Hi,

Ik heb opencart 1.5.5.1 en ik wil hiermee gaan dropshippen op de volgende wijze en heb hiervoor geen extensies of module voor kunnen vinden.

In de winkel komen producten van diverse leveranciers en wanneer er een bestelling is gedaan en betaald dan moet de leverancier van het betreffende product een mail ontvangen met een pakbon. Hierop staat dus het afleveradres en het product of producten met aantal wat deze onder onze naam moet versturen. Hiervoor ontvang ik achteraf een factuur. Nu heb ik ook meerdere leveranciers en kan het zijn dat er 1 bestelling producten van meerdere leveranciers besteld worden en dit moet dan ook opgesplitst worden zodat elke leverancier een pkabon ket opdracht krijgt voor het verzenden van zijn of haar producten.

Ik weet dat dit moet kunnen en weet iemand of er een extensie voor bestaat of wie dit zou kunen maken ?

Ik hoor graag en bedankt voor de hulp !
 
Gebruikersavatar
Ugo
Berichten: 145
Lid geworden op: 31 augustus 2008
Locatie: Roermond
Contacteer:

Re: Opencart inrichten voor dropshipping

25 maart 2013

~ Yvo
 
Petertje
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 november 2012
Contacteer:

Re: Opencart inrichten voor dropshipping

10 april 2013

Zeer handig dit. Bedankt voor het delen.
 
coffeecup17ms
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 januari 2017

Re: Opencart inrichten voor dropshipping

22 januari 2017

Wie wil mij helpen om een module en een cronejob te installeren op mijn website waar opencart al op staat? Module en cronejob hebben gewerkt, uitleg was summier, krijg het nu niet meer geïnstalleerd. Stond op een site maar had die voor iets anders nodig....Diegenen die mij normaliter helpt ook niet. Ontwikkelaar reageert helaas niet meer..

Hoor graag een reactie, zal er geweldig mee geholpen zijn...
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht